Volg Servicemanagement trainingen bij Tailor iT Training. Wij bieden een ruime diversiteit van trainingen op verschillende locaties in Nederland aan.
Graag verwijzen wij u naar de onderstaande mogelijkheden met betrekking tot onze Servicemanagement trainingen.
Gedurende deze training leer je een reeks concepten, benaderingen en technieken die van toepassing zijn op Business Analyse.
Business Analyse ontwikkelt zich snel en er is een gebrek aan algemeen erkende structuur en focus bij het uitvoeren van BA activiteiten. Als antwoord daarop heeft IIBA de 'BA Body of Knowledge (BABOK)' ontwikkeld. De…
Deze training benadert de informatievoorziening in een organisatie en de daarvoor te gebruiken IT-middelen vanuit het perspectief van de 'business' en de eindgebruikers van de informatiesystemen. In deze functies of rollen ligt de nadruk op…
Het doel van deze training is dat je het examen EXIN Business Information Management Foundation with reference to BiSL Next met succes afrond.
Veel organisaties zien inmiddels de waarde van Business Process Management in en hebben deze waarde ook bewezen binnen hun organisatie. Met relatief lage investeringen in technologie en middelen hebben zij enorme winsten bereikt in proces…
De 10-delige schriftelijke cursus Business Process Management (BPM) is dé cursus over procesoptimalisering in complexe administratieve omgevingen. De auteur deelt met u haar ervaringen, best practices, toe te passen methoden en technieken én het gebruik…
Infrastructure Management richt zich op het beheer, het onderhoud en de exploitatie van informatiesystemen in ruime zin van het woord. De Foundationmodule is de eerste stap en wordt gepositioneerd naast ITIL-Foundation. ITIL (Information Technology Infrastructure…
Dit is een training voor professionals die in hun dagelijkse praktijk verder gaan dan het managen en verbeteren van IT-services. De ISO/IEC 20000 Associate training biedt praktische kennis op het gebied van het implementeren, verbeteren…
De ISO/IEC Foundation training voorziet professionals van basiskennis en inzicht in zowel IT Service Management als Service Quality Management. De training bestaat uit een introductie in en een overzicht van de belangrijkste principes, concepten en…
De ISO/IEC 20000 Foundation Bridge training is bedoeld voor professionals in IT-service management met grondige kennis en ervaring binnen IT service management, met minimaal een certificaat in ITIL Foundation (V2 en/of V3), die zich willen…
Het doel van deze training is dat je het IT Service Management Specialist volgens ISO 20000 certificaat haalt.
Deze training is bestemd voor alle medewerkers van de IT-afdeling die kennis willen maken met de IT Service Management processen van ITIL V3.
Met dit certificaat toon je aan te beschikken over alle competenties voor het professioneel managen, coordineren en integreren van service-ontwerp in IT Service Management. Je kent de activiteiten, concepten en principes en weet deze toe…
Deze training is bedoeld voor professionals die een rol als Service Manager, Procesmanager, IT Professional, IT Manager of Service Coordinator uitoefenen of ambieeren.
Deze training is bedoeld voor professionals die een rol als Service Manager, Procesmanager, IT Professional, IT Manager of Service Co?rdinator uitoefenen of ambi?ren.
Het doel van deze training is dat je leert hoe je de principes, processen en governance van Service Strategy dient uit te voeren en aan te sturen.
Deze training richt zich op de managementzijde van ITIL©, vanuit het perspectief van planning, implementatie, strategische verandering en risicomanagement.
Gedurende deze training leer je hoe je de activiteiten uit de Service Operation-processen Event Management, Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management en Access Management dient uit te voeren en aan te sturen.
Gedurende deze training leer je hoe je de activiteiten uit de Service Operation-processen Event Management, Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management en Access Management dient uit te voeren en aan te sturen.
Gedurende deze training leer je hoe je de activiteiten uit de Service Operation-processen Event Management, Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management en Access Management dient uit te voeren en aan te sturen.
Het doel van deze training is dat je leert hoe je de principes, processen en governance van Service Strategy dient uit te voeren en aan te sturen.
Gedurende deze training leer je hoe je de activiteiten uit de Service Operation-processen Event Management, Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management en Access Management dient uit te voeren en aan te sturen.
Het doel van deze training is dat je kennis met het Service Value System (SVS), de practices en processen van ITIL4© maakt.
Het doel van deze training is dat de verschillen tussen één van de oudere ITIL versies en ITIL4 uitgelegd worden.
VeriSM (Value Driven Responsive Integrated Service Management) is volgend IFDC bedoeld als een nieuwe service management-aanpak. Het richt zich niet slechts op de IT-afeling, maar op de gehele organisatie. VeriSM biedt organisaties een kapstok om,…
Dit is een overstaptraining van ITIL naar de ISO-20000 norm.
Gedurende deze training maak je kennis met de processen en functies van ITIL©.
Servicemanagement is een onderdeel voor het inrichten, managen, beheren en het optimaliseren van de ICT diensten voor al uw klanten. Tailor iT Training biedt een groot scala Servicemanagement trainingen aan. Zo bieden we diverse ITIL V3 trainingen en certificeringen aan, welke we (naast ons klassikale rooster) tevens als maatwerktraining en zelfs als een verkort en/of speciaal samengevoegde privé-/maatwerktraining, op uw locatie kunnen verzorgen.
ITIL V3 Foundation staat voor Information Technology Infrastructure Library en is een verzamelnaam voor best practice. Het is dé manier voor het inrichten van IT binnen een bedrijf om de processen van het bedrijf goed te kunnen ondersteunen. Het werken met ITIL is werken met een samenhangend en omvangrijk systeem voor IT Servicemanagement.
Naast ITIL V3 trainingen en certificeringen bieden we ook diverse andere Service management trainingen. Hieronder hebben we er enkele van deze Servicemanagement trainingen kort omschreven:
Wanneer je bijvoorbeeld meer wilt weten over het operationele management in een IT organisatie, adviseren we de IMF training/certificering.
Wil je meer weten van informatiesystemen, hun rol in organisaties en hun belangrijkste toepassingen, kijk dan eens naar de ISyF training/certificering.
In de BIMF training/certificering wordt de informatievoorziening en de daardoor te gebruiken IT middelen vanuit het perspectief van de “business” en de eindgebruikers van de informatiesystemen in een organisatie benaderd.