LinkedIn profieloptimalisatie bedrijven – begeleide e-learning
Jouw profiel is de basis voor zakelijk netwerken en profileren. Maar vaak is een profiel snel aangemaakt of wordt er…
Op 1 lijn met de klant, dat wilt u toch ook? Altijd weer lastig, telefonische acquisitie! Of toch niet? Kan het ook leuk zijn? Ja dat kan! Nog steeds worden veel (zo niet de meeste) nieuwe klanten geworven door simpelweg de telefoon te pakken en hen te bellen. Telefonische acquisitie is niet dood, telefonische acquisitie is springlevend! Weet daarnaast ook dat klanten het helemaal niet zo vervelend vinden als u ze via de telefoon benadert. Mits u met een goed verhaal komt. Een punt van aandacht is dat men meer op kwaliteit dan op kwantiteit zou moeten mikken. En daarom deze interessante training telefonische acquisitie. De training geeft u structuur, praktische tips, inspiratie en motivatie. De training helpt u meer afspraken te maken met nieuwe klanten omdat u effectiever wordt, (her)nieuwd plezier gaat beleven en leert omgaan met angst voor afwijzing.
In de training telefonische acquisitie leert u meer resultaat en plezier te halen uit uw telefonische acquisitie. Door inzicht en flair bent u in staat specifieke doelen te behalen (bv. aantal afspraken of directe verkopen). Met andere woorden:
Wat kunt u nadat deze training is afgerond?
Verkopers met weinig of geen telefonische acquisitie ervaring leren in deze training alle technieken die nodig zijn om een effectief telefonisch verkoopgesprek te voeren. Maar ook voor telemarketeers en callcentermedewerkers is deze training uitermate geschikt. Andere voorbeelden van doelgroepen zijn o.a. binnendienst medewerkers, buitendienst medewerkers, vertegenwoordigers, ondernemers, helpdeskmedewerkers en medewerkers klantenservice.
In de training telefonische acquisitie leert u meer resultaat en plezier te halen uit uw telefonische acquisitie. Door inzicht en flair bent u in staat specifieke doelen te behalen (bv. aantal afspraken of directe verkopen). Met andere woorden:
Wat kunt u nadat deze training is afgerond?
De duur van de e-learning bestaat is 30 dagen. Bij een privé-/maatwerktraining heeft u voordat u met de e-learning aan de slag gaat drie kwartier klassikale training. Na afloop van de 30 dagen e-learning heeft u nogmaals drie kwartier klassikale training.
Bij een groepstraining heeft u voordat u met de e-learning aan de slag gaat 1,5 uur klassikale training. Na afloop van de 30 dagen e-learning heeft u nogmaals 1,5 uur klassikale training.
De genoemde prijs van ? 395,00 excl. BTW is gebaseerd op een privé-/maatwerktraining. Indien u in een groepstraining geïnteresseerd bent, kunt u de staffel hiervoor op de pagina van MicroTraining2Go vinden.
€
Jouw profiel is de basis voor zakelijk netwerken en profileren. Maar vaak is een profiel snel aangemaakt of wordt er…
Jouw profiel is de basis voor zakelijk netwerken en profileren. Maar vaak is een profiel snel aangemaakt of wordt er…
LinkedIn is het grootste zakelijke online platform in Nederland met meer dan 6 miljoen Nederlandse accounts en wordt door meer…
Veel (zelfstandig) ondernemers en bedrijven, met werknemers, zijn wel op LinkedIn aanwezig en actief. Maar vaak niet doelgericht of strategisch…
Als manager ben je veel meer dan iemand die zorgt dat het werk kan worden uitgevoerd. Je houdt niet alleen…
Professioneel en goed communiceren is een vaardigheid die in vrijwel elke bedrijfstak als functie-eis wordt gesteld. Helder kunnen verwoorden wat…
Een overtuigend advies, stevig onderbouwd vanuit de beleving van uw doelgroep, wie wil dat niet kunnen schrijven? U hanteert een…
Topsporters gebruiken verschillende strategieën om succesvol in hun sport te zijn. We kunnen ook veel van deze technieken gebruiken om…
Hoe herkent u een conflict, wat zijn de gevolgen, welke soort conflicten zijn er en hoe reageren wij hierop? Waarom…
Opdrachten verwerven begint met duidelijk maken aan uw opdrachtgever wat de toegevoegde waarde van uw product of dienst is. Daarnaast…
Uw succes van morgen ligt in de basis van vandaag. Is verkopen moeilijk? Ja, zijn we geneigd te denken. Echter,…
Veel mensen vinden het moeilijk om effectief te werken. Want hoe bepaalt u nu eigenlijk uw prioriteiten en welke manieren…