Telefonische acquisitie - begeleide e-learning

Logo TailorIT RGB

Telefonische acquisitie – begeleide e-learning

 395,00

Telefonische acquisitie – begeleide e-learning

Op 1 lijn met de klant, dat wilt u toch ook? Altijd weer lastig, telefonische acquisitie! Of toch niet? Kan het ook leuk zijn? Ja dat kan! Nog steeds worden veel (zo niet de meeste) nieuwe klanten geworven door simpelweg de telefoon te pakken en hen te bellen. Telefonische acquisitie is niet dood, telefonische acquisitie is springlevend! Weet daarnaast ook dat klanten het helemaal niet zo vervelend vinden als u ze via de telefoon benadert. Mits u met een goed verhaal komt. Een punt van aandacht is dat men meer op kwaliteit dan op kwantiteit zou moeten mikken. En daarom deze interessante training telefonische acquisitie. De training geeft u structuur, praktische tips, inspiratie en motivatie. De training helpt u meer afspraken te maken met nieuwe klanten omdat u effectiever wordt, (her)nieuwd plezier gaat beleven en leert omgaan met angst voor afwijzing.

Doel

In de training telefonische acquisitie leert u meer resultaat en plezier te halen uit uw telefonische acquisitie. Door inzicht en flair bent u in staat specifieke doelen te behalen (bv. aantal afspraken of directe verkopen). Met andere woorden:

  • Je beleeft meer plezier aan telefonische acquisitie en voor je effectiever en klantgerichter telefoongesprekken
  • Je kent en beheerst de fasen van een telefonisch acquisitiegesprek en weet daar waar nodig op te anticiperen
  • Je bent in staat om aan de hand van gesprekstechnieken en regels het gesprek te sturen en lastige gesprekken om te buigen naar een positief resultaat.
  • Wat kunt u nadat deze training is afgerond?

  • Deze training leert u initiatief nemen en de voordelen van uw product overtuigend overbrengen. Door een praktijkgerichte aanpak verhoogt u uw commerciële vaardigheden in telefoongesprekken met (potentiële) klanten, waardoor uw verkoopresultaten nog verder zullen verbeteren.
  • U heeft uw telefonische verkoop- en acquisitievaardigheden naar een hoger niveau gebracht
  • U bent in staat om op een effectieve manier telefonisch contact te leggen
  • U bent in staat om klantgerichte en overtuigende telefoongesprekken te voeren
  • U ontwikkelt uw commerciële gespreksvaardigheden en vraagtechnieken
  • U voert gesprekken in een voor u natuurlijke stijl die aansluit op de klant
  • U stelt een persoonlijk actieplan op
  • Doelgroep

    Verkopers met weinig of geen telefonische acquisitie ervaring leren in deze training alle technieken die nodig zijn om een effectief telefonisch verkoopgesprek te voeren. Maar ook voor telemarketeers en callcentermedewerkers is deze training uitermate geschikt. Andere voorbeelden van doelgroepen zijn o.a. binnendienst medewerkers, buitendienst medewerkers, vertegenwoordigers, ondernemers, helpdeskmedewerkers en medewerkers klantenservice.

    Voorkennis

    Vorm

    Klassikale training en e-learning

    Inhoud

    In de training telefonische acquisitie leert u meer resultaat en plezier te halen uit uw telefonische acquisitie. Door inzicht en flair bent u in staat specifieke doelen te behalen (bv. aantal afspraken of directe verkopen). Met andere woorden:

  • Je beleeft meer plezier aan telefonische acquisitie en voor je effectiever en klantgerichter telefoongesprekken
  • Je kent en beheerst de fasen van een telefonisch acquisitiegesprek en weet daar waar nodig op te anticiperen
  • Je bent in staat om aan de hand van gesprekstechnieken en regels het gesprek te sturen en lastige gesprekken om te buigen naar een positief resultaat.
  • Wat kunt u nadat deze training is afgerond?

  • Deze training leert u initiatief nemen en de voordelen van uw product overtuigend overbrengen. Door een praktijkgerichte aanpak verhoogt u uw commerciële vaardigheden in telefoongesprekken met (potentiële) klanten, waardoor uw verkoopresultaten nog verder zullen verbeteren.
  • U heeft uw telefonische verkoop- en acquisitievaardigheden naar een hoger niveau gebracht
  • U bent in staat om op een effectieve manier telefonisch contact te leggen
  • U bent in staat om klantgerichte en overtuigende telefoongesprekken te voeren
  • U ontwikkelt uw commerciële gespreksvaardigheden en vraagtechnieken
  • U voert gesprekken in een voor u natuurlijke stijl die aansluit op de klant
  • U stelt een persoonlijk actieplan op
  • Vervolgopleidingen

    Bijzonderheden

    De duur van de e-learning bestaat is 30 dagen. Bij een privé-/maatwerktraining heeft u voordat u met de e-learning aan de slag gaat drie kwartier klassikale training. Na afloop van de 30 dagen e-learning heeft u nogmaals drie kwartier klassikale training.
    Bij een groepstraining heeft u voordat u met de e-learning aan de slag gaat 1,5 uur klassikale training. Na afloop van de 30 dagen e-learning heeft u nogmaals 1,5 uur klassikale training.
    De genoemde prijs van ? 395,00 excl. BTW is gebaseerd op een privé-/maatwerktraining. Indien u in een groepstraining geïnteresseerd bent, kunt u de staffel hiervoor op de pagina van MicroTraining2Go vinden.

    Privé-/maatwerk: 1,5 uur online klassikaal en 30 dagen begeleide e-learning. Groepstraining: 3 uur online klassikaal en 30 begeleide dagen e-learning. 1 jaar toegang tot de e-learning omgeving.

    € 395

    Cursusdata

    Data op aanvraag

    Andere data?

    Locaties

    Online

    Andere locatie?

    SKU: M2GO-TELEFONISCHE Categorieën: , Tags: ,
    Meer weten over een training of advies? Bel met onze opleidingsadviseurs 085 02 01 070 of gebruik het contactformulier.