€ 395,00
Na de training bent u in staat om voor u zelf te bepalen wat u bedoelt met klantgerichtheid en dat ook op een juiste wijze te tonen aan de hand van de verwachte en met name ervaren klantgerichtheid door de klant. Met andere woorden;
Deze training is uitermate geschikt voor iedereen die in de praktijk contact heeft met klanten. Denk hierbij overigens niet alleen aan externe klanten maar ook aan interne klanten (collegae). Voorbeelden van doelgroepen zijn o.a. medewerkers binnendienst, buitendienst medewerkers, managementleden, helpdeskmedewerkers en medewerkers klantenservice.
Klassikale training en e-learning
Tijdens deze training leert u een effectieve aanpak van interne en externe klanten om uw dienstverlening te verbeteren. Dit houdt in:
De duur van de e-learning bestaat is 30 dagen. Bij een privé-/maatwerktraining heeft u voordat u met de e-learning aan de slag gaat drie kwartier klassikale training. Na afloop van de 30 dagen e-learning heeft u nogmaals drie kwartier klassikale training.
Bij een groepstraining heeft u voordat u met de e-learning aan de slag gaat 1,5 uur klassikale training. Na afloop van de 30 dagen e-learning heeft u nogmaals 1,5 uur klassikale training.
De genoemde prijs van ? 395,00 excl. BTW is gebaseerd op een privé-/maatwerktraining. Indien u in een groepstraining geïnteresseerd bent, kunt u de staffel hiervoor op de pagina van MicroTraining2Go vinden.
Privé-/maatwerk: 1,5 uur online klassikaal en 30 dagen begeleide e-learning. Groepstraining: 3 uur online klassikaal en 30 begeleide dagen e-learning. 1 jaar toegang tot de e-learning omgeving.