Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA)

Logo TailorIT RGB

Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA)

 3.095,00

Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA)

De Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA) training biedt je de kennis en vaardigheden om het communicatieprotocol te stroomlijnen, compliancemaatregelen te versterken en jouw communicatiesystemen en apparaten te verbeteren met kennis van Single Sign-On (SSO), Cisco Unified IM & Presence, Cisco Unity Connection en Cisco Unity Express en Application-clients. Door een combinatie van lessen en praktische training verwerf je de vaardigheden om de wendbaarheid van robuuste managementsystemen te maximaliseren.

Doel

Na het volgen van deze training zou je in staat moeten zijn om:

  • Configureer de integratie van Cisco Unity Connection
  • Configureer en los problemen op met Cisco Unity Connection- en Cisco Unity Connection-gespreksafhandeling
  • Configureer en los problemen met Cisco Unity Express op
  • Beschrijf SSO voor Cisco Unified Communications-toepassingen
  • Beschrijf hoe Cisco Jabber en Cisco Unified Communications Manager IM en Presence zijn geïntegreerd met andere Cisco of applicaties van derden
  • Pas de functionaliteit van Cisco Unified Communications Manager IM and Presence en Cisco Jabber aan
  • Configureer en los problemen met chatrooms en berichtenarchivering op
  • Problemen oplossen met Cisco Jabber en Cisco Unified Communications Manager IM en aanwezigheid
  • Integreer Cisco Unified Attendant Console Advanced met Cisco Unified Communications Manager en Cisco Unified Communications Manager IM & Presence-server
  • Configureer gespreksopname en monitoring
  • Doelgroep

    Deze training is voornamelijk bedoeld voor netwerk- en software-ingenieurs die geïnteresseerd zijn in het leren over automatisering en programmeerbaarheid en de volgende functies vervullen:

  • Netwerkarchitect
  • Netwerkontwerper
  • Netwerktechnicus
  • Netwerkmanager
  • Netwerkadministrator
  • Voorkennis

    Om deel te nemen aan deze training, dien je de volgende voorkennis te hebben:

  • Basiskennis van netwerktechnologieën
  • Basiskennis van spraak en video
  • Ervaring met Cisco Unified Communications Manager, waaronder een kiesplan voor één locatie, één PSTN-gateway (Public Switched Telephone Network) en SIP-trunks (Session Initiation Protocol)
  • Vorm

    Klassikaal en Maatwerk

    Inhoud
  • Configuring and Troubleshooting Cisco Unity Connection Integration
  • Configuring and Troubleshooting Cisco Unity Connection Call Handlers
  • Troubleshooting Cisco Unity Connection
  • Configuring and Troubleshooting Cisco Unity Express
  • Configuring Single Sign-On (SSO) for Cisco Unified Communications Applications
  • Integrating Cisco Unified Communications Manager IM and Presence and Cisco Jabber
  • Customizing Cisco Unified Communications Manager IM and Presence and Cisco Jabber Functionality
  • Configuring Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service Compliance and Message Archiving
  • Troubleshooting Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service
  • Integrating Cisco Unified Attendant Console Advanced
  • Implementing Call Recording and Monitoring
  • Lab Outlon

  • Integrate and Set Up Cisco Unity Connection
  • Configure Cisco Unity Connection Call Handlers
  • Implement Toll Fraud Prevention
  • Troubleshoot Cisco Unity Connection Call Handlers
  • Troubleshoot Cisco Unity Connection
  • Configure Cisco Unity Express
  • Troubleshoot Cisco Unity Express
  • Configure Cisco Unified Communications Manager IM and Presence High Availability
  • Implement Cisco Jabber
  • Configure Centralized Cisco Unified Communications Manager IM and Presence
  • Configure Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service Functionality
  • Enable Message Archiving and Chat Rooms
  • Troubleshoot the Cisco Unified Communications IM and Presence Database Connection
  • Troubleshoot Cisco Unified Communications Manager IM and Presence High Availability
  • Troubleshoot Cisco Unified Communications Manager IM and Presence Service
  • Integrate Cisco Unified Attendant Console Advanced
  • Implement Call Recording and Monitoring Using a Switched Port Analyzer (SPAN)-based Solution
  • Implement Cisco Unified Communications Manager Call Recording and Monitoring
  • Vervolgopleidingen

    Bijzonderheden

    Deze training bereid je voor op het 300-810: Implementing Cisco Collaboration Applications (CLICA)examen.

    5 dagen

    € 3.095

    Cursusdata

    Data op aanvraag

    5, 6, 7, 8 en 9 oktober 2020

    Andere data?

    Locaties

    Breda, Tilburg, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven, Antwerpen, Zwolle

    Andere locatie?

    SKU: CLICA Categorieën: , , Tags: , ,
    Meer weten over een training of advies? Bel met onze opleidingsadviseurs 085 02 01 070 of gebruik het contactformulier.