HR Analytics & Data Management (Post HBO)
Strategisch Human Resource-beleid dient tegenwoordig ‘fact based’ zijn: je dient HR-doelstellingen en HR-resultaten te kunnen onderbouwen met harde cijfers. Om…
Deze training richt zich op de communicatievevaardigheden van medewerkers van een ICT Servicedesk, Helpdesk of Servicecenter. Zij zijn het visitekaartje van de ICT-organisatie. Ze zijn immers de mensen waarmee klanten het eerst te maken krijgen als er vragen of problemen zijn. De manier waarop de servicemedewerkers klanten te woord staan, bepaalt in belangrijke mate hoe klanten de dienstverlening van uw organisatie ervaren. Goede communicatievaardigheden zijn daarbij cruciaal!
Tijdens de training komen in elk geval aan bod: (non) verbale communicatie in een telefoongesprek, problemen snel en specifiek achterhalen, omgaan met geïrriteerde klanten en het belang van goede terugkoppeling (de perceptie van de klant).
Medewerkers van een Servicedesk, Helpdesk of Servicecenter zijn het visitekaartje van de ICT-organisatie en bepalen in belangrijke mate hoe men de dienstverlening van de ICT-organisatie ervaart. Goede communicatieve vaardigheden zijn daarom cruciaal! Deze training behandelt communicatieve vaardigheden die belangrijk zijn voor specifiek deze functies.
Medewerkers van Servicedesk, Helpdesk of Servicecenter
De volgende onderwerpen zullen gedurende de training aan bod komen:
De training geeft inhoudelijke (klassikale) informatie en biedt daarnaast veel mogelijkheden om met het geleerde te oefenen. Dat zorgt voor integratie van de stof zodat de deelnemers de aangereikte kennis direct in de praktijk kunnen inzetten.
€
Strategisch Human Resource-beleid dient tegenwoordig ‘fact based’ zijn: je dient HR-doelstellingen en HR-resultaten te kunnen onderbouwen met harde cijfers. Om…
De Beheer McAfee ePO 5.3 training is geschikt voor beheerders die de nieuwe features van ePO 5.3 willen leren.
Het doel van deze casus is dat je programmeerervaring met Java opdoet. Je oefent de onderdelen die gedurende de Java…
Gedurende deze training leer je de basis van de programmeertaal Java 17 en krijg je inleiding van Java Standard Edition…
Gedurende deze training leer je alles over Java streams, generics en collections, error handling en automatic resource management. Je gaat…
Het doel van deze casus is dat je programmeerervaring met Java opdoet. Je oefent de onderdelen die gedurende de Java…
Het doel van deze casus is dat je programmeerervaring met Java opdoet. Je oefent de onderdelen die gedurende de Java…
Gedurende deze training leer je de basis van de programmeertaal Java 11. Je leert wat object-roiëntatie voor de taal Java…
Gedurende deze training leer je over Java streams, generics en collecties, foutafhandeling en automatic resource management. Je gaat aan de…
Gedurende deze casus leer je het toepassen van variabelen, operators, methoden, casting, logica, lambda, expressies, (functionele) interfaces, generics, arrays, collections,…
Na het volgen van deze training heb je inzicht in de processen van de Servicedesk en kan je deze processen…
Na het volgen van deze training heb je inzicht in de processen en activiteiten die nodig zijn voor het aansturen…