(Door)vraagtraining voor ICT’ers

Misverstanden en problemen ontstaan meestal doordat we er van uitgaan dat de perceptie van een ander automatisch gelijk is aan die van ons. Terwijl dat in werkelijkheid niet zo is. De enige manier om achter de perceptie van klanten/relaties of collegae te komen is door ernaar te vragen. Een goede (door)vraagtechniek is daarom cruciaal voor ICT’ers. Je gaat naar huis met een krachtige (door)vraagtechniek die zijn waarde in de praktijk heeft bewezen.

Trainingsduur en Prijs

1 dag

625

Cursusdata

24 januari 2024
15 februari 2024
12 maart 2024
25 april 2024
14 mei 2024
17 juni 2024
30 juli 2024
13 augustus 2024
11 september 2024
30 oktober 2024
12 november 2024
11 december 2024

Locaties

  • Breda
  • Rotterdam
  • Utrecht
  • Eindhoven
  • Tilburg
  • Amsterdam
  • Antwerpen
  • Zwolle

Taal

  • Nederlands