(Door)vraagtraining voor ICT’ers

Misverstanden en problemen ontstaan meestal doordat we er van uitgaan dat de perceptie van een ander automatisch gelijk is aan die van ons. Terwijl dat in werkelijkheid niet zo is. De enige manier om achter de perceptie van klanten/relaties of collegae te komen is door ernaar te vragen. Een goede (door)vraagtechniek is daarom cruciaal voor ICT’ers. Je gaat naar huis met een krachtige (door)vraagtechniek die zijn waarde in de praktijk heeft bewezen.

Trainingsduur en Prijs

1 dag

625

Cursusdata

24-jan-24
15-feb-2024
12-mrt-2024
25-apr-24
14-mei-24
17-jun-24
30-jul-24
13-aug-24
11-sep-24
30-okt-24
12-nov-24
11-dec-24

Locaties

  • Breda
  • Rotterdam
  • Utrecht
  • Eindhoven
  • Tilburg
  • Amsterdam
  • Antwerpen
  • Zwolle

Taal

  • Nederlands