Leergang Project Management
Project Management is een werkvorm die, in tegenstelling tot reguliere werkzaamheden, tijdelijk is. Ingrijpende veranderingen als het ontwikkelen en wijzigen van de informatievoorziening worden over…
Volg Trainingen trainingen bij Tailor iT Training. Wij bieden een ruime diversiteit van trainingen op verschillende locaties in Nederland aan.
Project Management is een werkvorm die, in tegenstelling tot reguliere werkzaamheden, tijdelijk is. Ingrijpende veranderingen als het ontwikkelen en wijzigen van de informatievoorziening worden over…
Na het volgen van deze training beschik je over kennis en vaardigheden op het gebied van Testen.
Een Servicedesk is een middel om de gebruiker op een efficiënte en hoogwaardige manier te ondersteunen bij het dagelijkse werk. De wijze waarop een Servicedesk…
Na het volgen van deze training ben je in staat om user stories te schrijven, te beoordelen, op te splitsen, te testen en te valideren.
Technisch Beheer is verantwoordelijk voor het in stand houden, beheren en onderhouden van de technische infrastructuur. Technisch Beheer maakt deel uit van de IT serviceorganisatie…
De VeriSM? Essentials (VERISME.EN) training biedt u inzicht in de basisprincipes van servicemanagement. Het richt zich op de cultuur en de organisatiestructuur binnen servicemanagement.
Test Management is verantwoordelijk voor het evalueren en toetsen van producten, waarmee wordt gecontroleerd of aan alle kwaliteits- en acceptatiecriteria van het product wordt voldaan.…
De VeriSM? Foundation (VERISME.EN) training biedt u de fundamentele vaardigheden en kennis, waarmee iemand in een serviceorganisatie aan de slag kan gaan en waarde aan…
Informatiebeveiliging is belangrijk om de goede werking en de continuïteit van een organisatie te waarborgen. Deze training is een specialisatie op het gebied van informatiebeveiliging…
Gedurende deze training leer je hoe je heldere en eenduidig wensen en eisen kan formuleren en bijhouden voor een release of project.
Het doel van deze training is dat je het IT Service Management Specialist volgens ISO 20000 certificaat haalt.
Het doel van deze training is dat je kennis met het Service Value System (SVS), de practices en processen van ITIL4? maakt.