Ontwikkeltraject procedure medewerkersgesprekken

“Doen mijn medewerkers wat ik voor ogen heb en hoe kan ik dat beïnvloeden?”
“Hoe kan ik mijn medewerkers en middenkader dichter bij elkaar brengen? Ik merk dat ik niet tevreden ben met de bestaande situatie!”
“Wij moeten grip krijgen op het potentieel binnen ons bedrijf! Hoe pakken we dat aan?”

Het voeren van medewerkersgesprekken binnen een organisatie is van levensbelang voor het behalen van de strategische en operationele doelen. Een op maat gemaakte procedure met bijbehorende systematiek voor het enerzijds voeren van deze gesprekken door managers van het hoger, midden en lager kader en anderzijds het deelnemen daaraan door medewerkers zorgt ervoor dat de wederzijdse communicatie over de verschillende aspecten van het werk op een transparante manier besproken, vastgelegd en gearchiveerd worden.

Trainingsduur en Prijs

2 sessies

655

Cursusdata

Data op aanvraag

Locaties

  • Breda
  • Rotterdam
  • Utrecht
  • Eindhoven
  • Tilburg
  • Amsterdam
  • Antwerpen
  • Zwolle

Taal

  • Nederlands