Sales buitendienst: Commerciële Gedragshouding & Verkoop Vaardigheden

Het doel van deze training is dat de medewerk(st)er:
• weet dat het onderscheid niet in het product of de dienst zit, maar in de persoon zelf.
• kan en weet hoe zij/hij dit onderscheid op een klantgerichte, gedoceerde en
gestructureerde wijze in dient te zetten.
• feilloos de klantproblematiek boven water kan halen en weet welke personen het
eventuele beslissingsteam omvat.
• niet meer over Overtuigen praat maar over Oplossen en is haar/zijn Mindset daarop
gericht.
• weet hoe zij/hij de Overtuigingsfase en Bezwaarfase makkelijker, dan voorheen en met
weinig tot geen tegendruk, zullen gaan.
• makkelijker en gerichter nieuwe klanten voor zich kan winnen en bestaande beter kan
binden.
• betere marges op producten of diensten, door meer loyaliteit, kan genereren.
• Weet dat zij/hij uiteindelijk ZELF (ondersteund door de manager en trainingscoach) dit
kennen zal dienen om te gaan zetten in significant kunnen.

Trainingsduur en Prijs

3 dagen

1925
De prijs is exclusief lokaal en cateringskosten á 55 euro per dag

Cursusdata

14 en 15 maart & 10 april 2024

Locaties

  • Breda
  • Rotterdam
  • Utrecht
  • Eindhoven
  • Tilburg
  • Amsterdam
  • Antwerpen

Taal

  • Nederlands