Procesmanagement Specialist (PROCMS.NL)
Gedurende deze training leer om processen te beschrijven, te meten, te analyseren, te verbeteren en te borgen.
Het doel van deze training is dat de medewerk(st)er:
• weet dat het onderscheid niet in het product of de dienst zit, maar in de persoon zelf.
• kan en weet hoe zij/hij dit onderscheid op een klantgerichte, gedoceerde en
gestructureerde wijze in dient te zetten.
• feilloos de klantproblematiek boven water kan halen en weet welke personen het
eventuele beslissingsteam omvat.
• niet meer over Overtuigen praat maar over Oplossen en is haar/zijn Mindset daarop
gericht.
• weet hoe zij/hij de Overtuigingsfase en Bezwaarfase makkelijker, dan voorheen en met
weinig tot geen tegendruk, zullen gaan.
• makkelijker en gerichter nieuwe klanten voor zich kan winnen en bestaande beter kan
binden.
• betere marges op producten of diensten, door meer loyaliteit, kan genereren.
• Weet dat zij/hij uiteindelijk ZELF (ondersteund door de manager en trainingscoach) dit
kennen zal dienen om te gaan zetten in significant kunnen.
Het doel van deze training is dat de medewerk(st)er:
• weet dat het onderscheid niet in het product of de dienst zit, maar in de persoon zelf.
• kan en weet hoe zij/hij dit onderscheid op een klantgerichte, gedoceerde en
gestructureerde wijze in dient te zetten.
• feilloos de klantproblematiek boven water kan halen en weet welke personen het
eventuele beslissingsteam omvat.
• niet meer over Overtuigen praat maar over Oplossen en is haar/zijn Mindset daarop
gericht.
• weet hoe zij/hij de Overtuigingsfase en Bezwaarfase makkelijker, dan voorheen en met
weinig tot geen tegendruk, zullen gaan.
• makkelijker en gerichter nieuwe klanten voor zich kan winnen en bestaande beter kan
binden.
• betere marges op producten of diensten, door meer loyaliteit, kan genereren.
• Weet dat zij/hij uiteindelijk ZELF (ondersteund door de manager en trainingscoach) dit
kennen zal dienen om te gaan zetten in significant kunnen.
Deze training is geschikt voor mensen die hun commerciële gedragshouding & verkoop vaardigheden willen verbeteren
€
Gedurende deze training leer om processen te beschrijven, te meten, te analyseren, te verbeteren en te borgen.
De Developing Applications and Automating Workflows using Cisco Core Platforms (DEVASC) training is ontworpen om je te helpen bij de…
In de dynamische wereld van recruitment speelt Kunstmatige Intelligentie (AI) een steeds grotere rol. Deze training biedt een uitgebreide verkenning…
Gedurende de Lean Six Sigma Purple training staat vernieuwen en aanpassen in het middelpunt. Aanpassen is niet gelijk vernieuwen maar…
De training PRINCE2 7th edition Foundation kunt u bij Tailor iT Training volgen. Wij bieden een ruime diversiteit van PRINCE2…
Computer vision is een gebied van kunstmatige intelligentie dat zich bezighoudt met visuele waarneming. Azure AI Vision bevat meerdere services…
Oplossingen voor natuurlijke taalverwerking (NLP) maken gebruik van taalmodellen om de semantische betekenis van geschreven of gesproken taal te interpreteren.…
In deze training zie je hoe je met Azure AI Document Intelligence-oplossingen gegevens van getypte of handgeschreven formulieren kunt vastleggen.
Azure OpenAI Service biedt toegang tot de krachtige grote taalmodellen van OpenAI, zoals GPT; het model achter de populaire ChatGPT-dienst.…
Gedurende deze training oefen je het bouwen van modelgedreven apps met behulp van Microsoft Power Apps. De gevalideerde vaardigheden omvatten…
Ga aan de slag met Power Automate door geautomatiseerde processen met Power Automate te maken en te beheren. Inclusief het…
Maak je eigen datamodel en canvas-app om een scenario voor een fictief bedrijf te ondersteunen. Je krijgt specificaties op hoog…