€ 1.450,00
Na het volgen van deze training:
Deze training is voor professionals, die zich verder willen ontwikkelen op het gebied van product/portfolio management, product ontwikkeling, product planning en product implementatie/monitoring, bestemd.
Er is geen specifieke voorkennis nodig om deel te nemen aan deze training. Echter ligt het optimale leerresultaat bij een ruimere werkervaring.
Klassikaal en Maatwerk
De volgende onderwerpen zullen, gedurende de training, aan bod komen:
Gedurende deze dag leert u hoe u grip op het product managementproces kunt houden. Tevens wordt er op het financiële aspect ingezoomd.
Gedurende deze dag leert hoe u uw product/ portfoliostrategie intern kunt doorvoeren. U krijgt nieuwe kennis en inzicht over organisatiecultuur, identiteit en waarden, interne weerstand, draagvlakcreatie en change management. U krijgt nieuwe methoden en instrumenten, waarmee u uw product/portfoliostrategie ten uitvoer kunt brengen, aangereikt en leert u welke krachten er binnen organisaties spelen en hoe u daarmee uw voordeel kunt doen.
Gedurende deze dag leert u hoe u de organisatie voor de implementatie van uw product/ portfoliostrategie gereedmaakt. U leert hoe u doelstellingen opstelt, hoe u dit kunt managen, maar bovenal: hoe u grip en sturing kunt houden op het totale implementatieproces. Tevens wordt u bijgespijkerd over alle ins en outs van het monitoringproces. Op welke KPI’s wordt er gestuurd, welke metrics worden er gehanteerd en hoe en wanneer dient er bijsturing in het proces plaats te vinden?
De trainingen vinden om de twee weken plaats. Er vinden per dag twee colleges plaats. Het eerste college gestart om 15:00 uur en het tweede college start om 18:30 uur en duurt tot 21:00 uur.
3 dagen