Data Analyse met MS PowerPivot
Overslaan en naar inhoud Chatgeschiedenis Je zei: schrijf hier een korte samenvatting van: ChatGPT zei: Natuurlijk! Zou je me kunnen…
Deze training biedt een overzicht van de kernfunctionaliteiten van Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM)-apps. Het is bedoeld voor professionals die willen begrijpen hoe Dynamics 365 helpt bij klantrelatiebeheer en bedrijfsprocessen voor verkoop, service en marketing.
Module 1: Leer de basisprincipes van Dynamics 365 Marketing
Dit module behandelt de basisconcepten van klantbetrokkenheid en wat de klantbetrokkenheidsapps gemeen hebben, voordat we dieper ingaan op Dynamics 365 Marketing. We beginnen met de standaard marketingbedrijfsprocessen en hoe Marketing deze aanpakt. Daarna onderzoeken we de productfunctionaliteiten. Ten slotte behandelen we aanvullende marketingapps zoals LinkedIn Campaign Manager, Dynamics 365 Customer Voice en Dynamics 365 Customer Insights.
Lessen voor module 1
Introductie tot de Dynamics 365 klantbetrokkenheidsapps
Onderzoek Dynamics 365 Marketing
Beschrijf de mogelijkheden van Dynamics 365 Marketing
Beoordeel aanvullende marketingapps
Lab: Werken met klantbetrokkenheidsapps
Lab: Beheer klanten en activiteiten
Lab: Zoeken en filteren van gegevens
Lab: Dynamics 365 Marketing Capstone Lab
Maak een marketing e-mail
Maak een segment in Dynamics 365 Marketing
Maak een Customer Journey
Na het voltooien van module 1 kunnen studenten:
De klantbetrokkenheidsapps beschrijven en wat ze gemeen hebben
De standaard marketingprocessen beschrijven en hoe Dynamics 365 Marketing deze aanpakt
De functies en mogelijkheden van Dynamics 365 Marketing beschrijven
Aanvullende marketingapps beschrijven
Module 2: Leer de basisprincipes van Dynamics 365 Sales
Dit module biedt een introductie tot Dynamics 365 Sales. We beginnen met de standaard verkoopbedrijfsprocessen en hoe Sales deze aanpakt. Vervolgens onderzoeken we de productfunctionaliteiten. Ten slotte behandelen we aanvullende verkoopapps zoals Sales Insights en Sales Navigator.
Lessen voor module 2
Verken Dynamics 365 Sales
Beheer de verkoopcyclus met Dynamics 365 Sales
Beoordeel aanvullende verkoopapps
Lab: Dynamics 365 Sales Capstone Lab
Maak en kwalificeer een Lead
Beheer een verkoop Opportunity
Na het voltooien van module 2 kunnen studenten:
De standaard verkoopprocessen beschrijven en hoe Dynamics 365 Sales deze aanpakt
De mogelijkheden van Dynamics 365 Sales beschrijven
Aanvullende verkoopapps zoals Sales Insights en Sales Navigator beschrijven
Module 3: Leer de basisprincipes van Dynamics 365 Customer Service
Dit module biedt een introductie tot Dynamics 365 Customer Service. We beginnen met de standaard klantenservicebedrijfsprocessen en hoe Customer Service deze aanpakt. Vervolgens onderzoeken we de productfunctionaliteiten. Ten slotte behandelen we aanvullende klantenserviceapps zoals Omnichannel voor Customer Service, Dynamics 365 Customer Service Insights, Customer Service Scheduling en Connected Customer Service.
Lessen voor module 3
Onderzoek Dynamics 365 Customer Service
Beschrijf de mogelijkheden van Dynamics Customer Service
Beoordeel aanvullende klantenserviceapps
Lab: Dynamics 365 Capstone Lab
Maak en publiceer een Knowledge Article
Beheer een support Case door zijn levenscyclus
Na het voltooien van module 3 kunnen studenten:
De standaard klantenserviceprocessen beschrijven en hoe Dynamics 365 Customer Service deze aanpakt
De mogelijkheden van Dynamics Customer Service beschrijven
Aanvullende klantenserviceapps beschrijven
Module 4: Leer de basisprincipes van Dynamics 365 Field Service
Dit module biedt een introductie tot Dynamics 365 Field Service. We beginnen met de standaard field service bedrijfsprocessen en hoe Field Service deze aanpakt. Vervolgens onderzoeken we de productfunctionaliteiten, inclusief werkorder generatie, planning, voorraadbeheer en assetbeheer.
Lessen voor module 4
Onderzoek Dynamics Field Service
Genereer werkorders in Dynamics 365 Field Service
Beschrijf de planningsmogelijkheden van Dynamics 365 Field Service
Onderzoek de voorraadbeheer mogelijkheden van Dynamics 365 Field Service
Beoordeel de assetbeheer mogelijkheden van Dynamics 365 Field Service
Lab: Dynamics 365 Capstone Lab
Maak een Case en escaleer naar een Work Order
Plan items met Dynamics 365 Field Service
Na het voltooien van module 4 kunnen studenten:
De standaard field service bedrijfsprocessen beschrijven en hoe Dynamics 365 Field Service deze aanpakt
Beschrijven hoe werkorders gegenereerd worden
De planningsmogelijkheden van Dynamics 365 Field Service beschrijven
De voorraadbeheer mogelijkheden van Dynamics 365 Field Service beschrijven
De assetbeheer mogelijkheden van Dynamics 365 Field Service beschrijven
Module 5: Leer de basisprincipes van Dynamics 365 Project Operations (CRM)
Dit module biedt een introductie tot de klantbetrokkenheidsaspecten van Dynamics 365 Project Operations. We beginnen met de standaard projectgerichte bedrijfsprocessen en hoe Project Operations deze aanpakt. Vervolgens onderzoeken we de productfunctionaliteiten, inclusief verkoop, projectbeheer en resourcebenutting.
Lessen voor module 5
Onderzoek Dynamics 365 Project Operations
Beschrijf de verkoopmogelijkheden van Dynamics 365 Project Operations
Plan projecten met Dynamics 365 Project Operations
Beoordeel de resourcebenuttingsmogelijkheden van Dynamics 365 Project Operations
Lab: Dynamics 365 Project Operations Capstone Lab
Maak een project-gebaseerde Lead
Beheer een project-gebaseerde Opportunity
Maak een Project Quote en Project Estimate
Na het voltooien van module 5 kunnen studenten:
De projectgerichte klantbetrokkenheidsprocessen beschrijven die door Dynamics 365 Project Operations worden aangepakt
De verkoopmogelijkheden van Dynamics 365 Project Operations beschrijven
De projectbeheer mogelijkheden van Dynamics 365 Project Operations beschrijven
De resourcebenuttingsmogelijkheden van Dynamics 365 Project Operations beschrijven
Aanvullende Lezing
Bekijk de inhoud die aan deze cursus is gekoppeld op Microsoft Learn. Houd er rekening mee dat er per product een apart leerpad is.
€
Overslaan en naar inhoud Chatgeschiedenis Je zei: schrijf hier een korte samenvatting van: ChatGPT zei: Natuurlijk! Zou je me kunnen…
Deze trainingen richten zich op het bijscholen van ERP-experts naar S/4HANA Manufacturing en bieden een fundamentele introductie tot Advanced Available-to-Promise…
Deze cursus biedt een fundamentele training in Advanced Available-to-Promise (aATP) in SAP S/4HANA, waarin de kernfunctionaliteiten van de beschikbaarheidscontrole worden…
Deze cursus richt zich op S/4HANA Capaciteitsplanning voor de discrete productie en behandelt tools voor zowel capaciteitsevaluatie als -afvlakking. Deelnemers…
Deze cursus biedt gedetailleerde kennis over de functies van SAP S/4HANA Productieorders, van ordercreatie en capaciteitsplanning tot afrekening en archivering.…
Deze cursus biedt een gedetailleerd inzicht in Production Planning en Detailed Scheduling binnen SAP S/4HANA, met een focus op de…
De cursussen behandelen productie- en behoefteplanning in SAP S/4HANA, gericht op gebruikers die nieuw zijn met dit proces. De ene…
Deze cursus behandelt de functies van productie- en behoefteplanning in SAP S/4HANA, van stamgegevens en demand management tot geavanceerde planning…
Deze cursus geeft gedetailleerde inzichten in geavanceerde planningsmethoden binnen SAP S/4HANA PP/DS, met een sterke focus op de toepassing en…
Deze cursus biedt een diepgaand overzicht van SAP S/4HANA PEO, een oplossing die de kloof tussen product engineering en productie-uitvoering…
Deze cursus biedt instructies voor het opzetten van de kernstamgegevens voor productie in SAP S/4HANA, waaronder materialen, stuklijsten, werkplekken en…
Deze cursus biedt een overzicht van de fundamentele concepten en processen van manufacturing in SAP S/4HANA, van supply chain planning…