Data Analyse met MS PowerPivot
Overslaan en naar inhoud Chatgeschiedenis Je zei: schrijf hier een korte samenvatting van: ChatGPT zei: Natuurlijk! Zou je me kunnen…
Deze training richt zich op Microsoft Dynamics 365 Customer Service, een oplossing die bedrijven helpt om klantinteracties efficiënt te beheren en serviceprocessen te optimaliseren. Je leert hoe je cases, kennisbeheer, omnichannel-communicatie en AI-gestuurde inzichten inzet om klanten beter te ondersteunen.
Module 1: Werken met Cases
In dit module leer je hoe je werkt met Cases in Dynamics 365 Customer Service.
Les 1: Begin met Cases
Les 2: Beheer Cases
Les 3: Gebruik wachtrijen om de werklast van cases te beheren
Les 4: Maak of werk records automatisch bij
Les 5: Geünificeerde routering
Maak en beheer Cases
Werk met wachtrijen en geünificeerde routering
Maak of werk records automatisch bij
Module 2: Werken met rechten en service level agreements (SLA’s)
In dit module leer je hoe je rechten en service level agreements (SLA’s) maakt en beheert.
Les 1: Maak en beheer rechten
Les 2: Maak en beheer service level agreements
Maak en beheer rechten
Maak en beheer service level agreements
Module 3: Werken met kennisbeheer
In dit module leer je hoe je kennisbeheeroplossingen maakt en kennisartikelen gebruikt om cases op te lossen.
Les 1: Maak kennisbeheeroplossingen
Les 2: Gebruik kennisartikelen om cases op te lossen
Les 3: Maak en beheer SLA’s
Maak en gebruik kennisbeheeroplossingen
Gebruik kennisartikelen om cases op te lossen
Module 4: Maak enquêtes met Customer Voice
In dit module leer je hoe je met klanten kunt communiceren via Dynamics 365 Customer Voice.
Les 1: Maak een enquêteproject
Les 2: Maak enquêtes
Les 3: Verstuur enquêtes
Les 4: Automatiseer enquêtes
Werk met Dynamics 365 Customer Voice om enquêtes naar klanten te versturen en feedback te verzamelen
Module 5: Plan services
In dit module leer je hoe je services en middelen plant met Customer Service Scheduling.
Les 1: Configureer Customer Service Scheduling
Les 2: Plan services
Plan services en middelen met Dynamics 365 Customer Service Scheduling
Module 6: Werken met Dynamics 365 Customer Service workspaces
In dit module leer je hoe je Customer Service workspaces gebruikt.
Les 1: Verhoog de productiviteit van agenten
Les 2: App-profielbeheer
Gebruik customer service workspaces om de productiviteit van agenten te verhogen
Gebruik het app-profielbeheer
Module 7: Omnichannel voor Dynamics 365 Customer Service
In dit module leer je hoe je Omnichannel voor Dynamics 365 Customer Service gebruikt.
Les 1: Beginnen
Les 2: Routering en werkverdeling
Les 3: Zet een SMS-kanaal op
Les 4: Zet chatwidgets in
Les 5: Maak slimme assist-oplossingen
Werk met Omnichannel voor Dynamics 365 Customer Service
Module 8: Beheer analytics en inzichten
In dit module leer je hoe je met inzichten in Customer Service werkt om Kunstmatige Intelligentie (AI) te gebruiken in je Dynamics 365 Customer Service-oplossing.
Les 1: Beginnen
Les 2: Maak visualisaties
Werk met inzichten in Customer Service om AI te gebruiken in je Dynamics 365 Customer Service-oplossing
Maak visualisaties in Customer Service
Module 9: Connected Customer Service
In dit module leer je hoe je Connected Customer Service gebruikt om proactief klantservicescenario’s te beheren.
Les 1: Beginnen
Les 2: Apparaten registreren en beheren
Werk met Connected Customer Service
Registreer en beheer apparaten
Module 10: Implementeer Microsoft Power Platform
In dit module leer je hoe je met het Microsoft Power Platform werkt om je Dynamics 365 Customer Service-oplossing te verbeteren.
Les 1: Maak aangepaste apps
Les 2: Integreer een Power Virtual Agents bot
Maak aangepaste apps in Microsoft Power Platform voor je Customer Service-oplossing
Integreer een Power Virtual Agents bot
€
Overslaan en naar inhoud Chatgeschiedenis Je zei: schrijf hier een korte samenvatting van: ChatGPT zei: Natuurlijk! Zou je me kunnen…
Deze trainingen richten zich op het bijscholen van ERP-experts naar S/4HANA Manufacturing en bieden een fundamentele introductie tot Advanced Available-to-Promise…
Deze cursus biedt een fundamentele training in Advanced Available-to-Promise (aATP) in SAP S/4HANA, waarin de kernfunctionaliteiten van de beschikbaarheidscontrole worden…
Deze cursus richt zich op S/4HANA Capaciteitsplanning voor de discrete productie en behandelt tools voor zowel capaciteitsevaluatie als -afvlakking. Deelnemers…
Deze cursus biedt gedetailleerde kennis over de functies van SAP S/4HANA Productieorders, van ordercreatie en capaciteitsplanning tot afrekening en archivering.…
Deze cursus biedt een gedetailleerd inzicht in Production Planning en Detailed Scheduling binnen SAP S/4HANA, met een focus op de…
De cursussen behandelen productie- en behoefteplanning in SAP S/4HANA, gericht op gebruikers die nieuw zijn met dit proces. De ene…
Deze cursus behandelt de functies van productie- en behoefteplanning in SAP S/4HANA, van stamgegevens en demand management tot geavanceerde planning…
Deze cursus geeft gedetailleerde inzichten in geavanceerde planningsmethoden binnen SAP S/4HANA PP/DS, met een sterke focus op de toepassing en…
Deze cursus biedt een diepgaand overzicht van SAP S/4HANA PEO, een oplossing die de kloof tussen product engineering en productie-uitvoering…
Deze cursus biedt instructies voor het opzetten van de kernstamgegevens voor productie in SAP S/4HANA, waaronder materialen, stuklijsten, werkplekken en…
Deze cursus biedt een overzicht van de fundamentele concepten en processen van manufacturing in SAP S/4HANA, van supply chain planning…