Klachten dienen bij voorkeur schriftelijk te worden ingediend door middel van een daarvoor bestemd Klachtenformulier, via e-mail naar info@tailorit.nl of per brief naar het postadres van Tailor ICT Training B.V. Van klachten die per telefoon worden ingediend, wordt een notitie gemaakt door degene die de klacht aanneemt.
Indien iemand een klacht indient zal het volgende dienen te worden vastgelegd:
- Waarop heeft de klacht betrekking (op welk(e) product, dienst of medewerker)
- Korte beschrijving van de klacht
- Datum waarop de klacht is binnengekomen
- Wijze van afhandelen (hoe gecommuniceerd)
- Gemaakte afspraken
- Door wie is de klacht afgehandeld
- Wat is de datum van de afhandeling
Van alle inkomende klachten wordt melding gemaakt in een per klacht aangemaakt dossier in de daarvoor bestemde directory eindigend op/klachtregeling.
Alle schriftelijke klachten en notities n.a.v. telefonische klachten worden voorgelegd aan de heer A. Knot, in gescand en bewaard in de daarvoor bestemde directory.
Wij zullen jouw klacht z.s.m. (maar altijd binnen 4 weken) afhandelen en/of een schikking treffen. Indien voor het onderzoek en/of het oplossen van jouw klacht meer tijd nodig is, zullen wij je dit binnen 7 dagen schriftelijk toelichten. We geven dan de termijn aan waarbij je een oplossing van ons kunt verwachten.
Klachten worden vertrouwelijk behandeld.