(Door)vraagtraining voor ICT’ers Training

Misverstanden en problemen ontstaan meestal doordat we er van uitgaan dat de perceptie van een ander automatisch gelijk is aan die van ons. Terwijl dat in werkelijkheid niet zo is. De enige manier om achter de perceptie van klanten/relaties of collegae te komen is door ernaar te vragen. Een goede (door)vraagtechniek is daarom cruciaal voor ICT’ers. Je gaat naar huis met een krachtige (door)vraagtechniek die zijn waarde in de praktijk heeft bewezen.

Het sleutelwoord voor duidelijkheid tussen mensen is perceptie. Waarneming, ook wel perceptie genoemd, is het proces van het verwerven, registreren, interpreteren, selecteren en ordenen van zintuigelijke informatie. Ieder mense heeft een eigen waarneming of perceptie van situaties, gebeurtenissen, omgeving et cetra. Misverstanden en problemen ontstaan meestal doordat we er van uitgaan dat de perceptie van een ander automatisch gelijk is aan die van ons, terwijl dat in werkelijkheid niet zo is. De enige manier om achter de perceptie van klanten/relaties of collegae te komen is door ernaar te vragen. Een goede (door)vraagtechniek is daarom cruciaal voor ICT’ers.

Trainingsduur en Prijs

1 dag

650,-

Cursusdata

Data op aanvraag

Locaties

  • Breda
  • Rotterdam
  • Utrecht
  • Eindhoven
  • Tilburg
  • Amsterdam
  • Antwerpen
  • Zwolle

Taal

  • Nederlands