Agile Analysis Certification (IIBA-AAC)
Agile werken vraagt om flexibele analisten die snel kunnen inspelen op verandering. Deze cursus leert je hoe je als businessanalist…
Deze training richt zich op Microsoft Dynamics 365 Customer Service, een oplossing die bedrijven helpt om klantinteracties efficiënt te beheren en serviceprocessen te optimaliseren. Je leert hoe je cases, kennisbeheer, omnichannel-communicatie en AI-gestuurde inzichten inzet om klanten beter te ondersteunen.
Module 1: Werken met Cases
In dit module leer je hoe je werkt met Cases in Dynamics 365 Customer Service.
Les 1: Begin met Cases
Les 2: Beheer Cases
Les 3: Gebruik wachtrijen om de werklast van cases te beheren
Les 4: Maak of werk records automatisch bij
Les 5: Geünificeerde routering
Maak en beheer Cases
Werk met wachtrijen en geünificeerde routering
Maak of werk records automatisch bij
Module 2: Werken met rechten en service level agreements (SLA’s)
In dit module leer je hoe je rechten en service level agreements (SLA’s) maakt en beheert.
Les 1: Maak en beheer rechten
Les 2: Maak en beheer service level agreements
Maak en beheer rechten
Maak en beheer service level agreements
Module 3: Werken met kennisbeheer
In dit module leer je hoe je kennisbeheeroplossingen maakt en kennisartikelen gebruikt om cases op te lossen.
Les 1: Maak kennisbeheeroplossingen
Les 2: Gebruik kennisartikelen om cases op te lossen
Les 3: Maak en beheer SLA’s
Maak en gebruik kennisbeheeroplossingen
Gebruik kennisartikelen om cases op te lossen
Module 4: Maak enquêtes met Customer Voice
In dit module leer je hoe je met klanten kunt communiceren via Dynamics 365 Customer Voice.
Les 1: Maak een enquêteproject
Les 2: Maak enquêtes
Les 3: Verstuur enquêtes
Les 4: Automatiseer enquêtes
Werk met Dynamics 365 Customer Voice om enquêtes naar klanten te versturen en feedback te verzamelen
Module 5: Plan services
In dit module leer je hoe je services en middelen plant met Customer Service Scheduling.
Les 1: Configureer Customer Service Scheduling
Les 2: Plan services
Plan services en middelen met Dynamics 365 Customer Service Scheduling
Module 6: Werken met Dynamics 365 Customer Service workspaces
In dit module leer je hoe je Customer Service workspaces gebruikt.
Les 1: Verhoog de productiviteit van agenten
Les 2: App-profielbeheer
Gebruik customer service workspaces om de productiviteit van agenten te verhogen
Gebruik het app-profielbeheer
Module 7: Omnichannel voor Dynamics 365 Customer Service
In dit module leer je hoe je Omnichannel voor Dynamics 365 Customer Service gebruikt.
Les 1: Beginnen
Les 2: Routering en werkverdeling
Les 3: Zet een SMS-kanaal op
Les 4: Zet chatwidgets in
Les 5: Maak slimme assist-oplossingen
Werk met Omnichannel voor Dynamics 365 Customer Service
Module 8: Beheer analytics en inzichten
In dit module leer je hoe je met inzichten in Customer Service werkt om Kunstmatige Intelligentie (AI) te gebruiken in je Dynamics 365 Customer Service-oplossing.
Les 1: Beginnen
Les 2: Maak visualisaties
Werk met inzichten in Customer Service om AI te gebruiken in je Dynamics 365 Customer Service-oplossing
Maak visualisaties in Customer Service
Module 9: Connected Customer Service
In dit module leer je hoe je Connected Customer Service gebruikt om proactief klantservicescenario’s te beheren.
Les 1: Beginnen
Les 2: Apparaten registreren en beheren
Werk met Connected Customer Service
Registreer en beheer apparaten
Module 10: Implementeer Microsoft Power Platform
In dit module leer je hoe je met het Microsoft Power Platform werkt om je Dynamics 365 Customer Service-oplossing te verbeteren.
Les 1: Maak aangepaste apps
Les 2: Integreer een Power Virtual Agents bot
Maak aangepaste apps in Microsoft Power Platform voor je Customer Service-oplossing
Integreer een Power Virtual Agents bot
€
Agile werken vraagt om flexibele analisten die snel kunnen inspelen op verandering. Deze cursus leert je hoe je als businessanalist…
In een wereld waar data centraal staat bij het nemen van beslissingen, helpt deze training professionals om data effectief te…
Deze trainingen richten zich op het bijscholen van ERP-experts naar S/4HANA Manufacturing en bieden een fundamentele introductie tot Advanced Available-to-Promise…