Training Klantgerichtheid voor ICT medewerkers

Placeholder

Training Klantgerichtheid voor ICT medewerkers

 399,00

Training Klantgerichtheid voor ICT medewerkers

In deze eendaagse training wordt aandacht besteed aan klantgerichtheid.
Naast een stuk theorie zal er aandacht besteedt worden aan praktijksimulaties en rollenspelen. U leert dat het stellen van de juiste vragen en actief luisteren belangrijke elementen zijn voor het voeren van een doelgericht en efficiënt gesprek.

Doel

Na het volgen van deze training kunt u klanten correct te woord staan en heeft u tools meegekregen om (telefoon) gesprekken op een effici?nte manier af te handelen. U kunt zich beter verplaatsen in de klant en daardoor problemen naar tevredenheid oplossen.

Doelgroep

ICT medewerkers die veelvuldig contact hebben met interne en/of externe klanten. Bijvoorbeeld helpdeskmedewerkers, systeembeheerders, ontwerpers.

Voorkennis

Geen voorkennis vereist

Vorm

Klassikaal en Maatwerk

Inhoud

De theorie zal aan de hand van oefeningen en onderlinge feedback in de praktijk geoefend worden.

Klantgerichtheid
Gespreksvaardigheden
Informeren en adviseren
Omgaan met verschillende typen klanten
Klachtenbehandeling

Vervolgopleidingen

Bijzonderheden

Geen

1 dag

€ 399

Cursusdata

Data op aanvraag

Andere data?

Locaties

Breda, Tilburg, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven, Antwerpen, Zwolle

Andere locatie?

Meer weten over een training of advies? Bel met onze opleidingsadviseurs 085 02 01 070 of gebruik het contactformulier.