Telefonische acquisitie – begeleide e-learning

Op 1 lijn met de klant, dat wilt u toch ook? Altijd weer lastig, telefonische acquisitie! Of toch niet? Kan het ook leuk zijn? Ja dat kan! Nog steeds worden veel (zo niet de meeste) nieuwe klanten geworven door simpelweg de telefoon te pakken en hen te bellen. Telefonische acquisitie is niet dood, telefonische acquisitie is springlevend! Weet daarnaast ook dat klanten het helemaal niet zo vervelend vinden als u ze via de telefoon benadert. Mits u met een goed verhaal komt. Een punt van aandacht is dat men meer op kwaliteit dan op kwantiteit zou moeten mikken. En daarom deze interessante training telefonische acquisitie. De training geeft u structuur, praktische tips, inspiratie en motivatie. De training helpt u meer afspraken te maken met nieuwe klanten omdat u effectiever wordt, (her)nieuwd plezier gaat beleven en leert omgaan met angst voor afwijzing.

Trainingsduur en Prijs

Privé-/maatwerk: 1,5 uur online & bij een groepstraining: 3 uur online. Bij beide 30 dagen begeleide e-learning.

395

Cursusdata

Data op aanvraag

Locaties

  • Online

Taal

  • Nederlands