Portfoliomanagement & Execution

Het is een uitdaging voor elk bedrijf om het juiste aanbod aan klanten te kunnen bieden. Het draait om de balans tussen de toegevoegde waarde welke uw producten voor uw doelgroep vertegenwoordigen en de financiële waarde welke de producten uw organisatie opleveren. Het resultaat van een goed portfoliomanagement is dat er gefundeerde keuzes, over het schrappen en toevoegen van producten aan het portfolio en over de investeringen welke hiervoor benodigd zijn, gemaakt kunnen worden.
Gedurende deze training krijgt u inzicht in de ins en outs van portfoliomanagement en leert u hoe u met portfoliovraagstukken en productbeleid om kunt gaan.

Trainingsduur en Prijs

3 dagen

1840

Cursusdata

15 en 29 februari & 14 maart 2024
18 en 25 april & 16 mei 2024
20 en 27 juni & 4 juli 2024
7 en 21 november & 12 december 2024

Locaties

  • Breda
  • Rotterdam
  • Utrecht
  • Eindhoven
  • Tilburg
  • Amsterdam
  • Antwerpen
  • Zwolle

Taal

  • Nederlands