Klantgerichtheid voor ICT’ers

Als ICT-professional moet je tegenwoordig nogal wat kennen en kunnen. Je technische kennis is natuurlijk je basis. Maar dat is allang niet meer voldoende.

Klantgerichtheid is nu bijna net zo vanzelfsprekend als technische kennis. Dat wil zeggen dat je goed contact kunt maken met collega’s en klanten. En dat je complexe techniek in klare taal kunt uitleggen aan mensen die minder technische kennis hebben dan jij. Er wordt van je verwacht dat je kunt luisteren, adviseren en presenteren.

Dat soort vaardigheden krijg je niet vanzelf. Daarom bieden we deze training klantgerichtheid voor ICT’ers aan. We hebben hem speciaal ontwikkeld voor ICT-professionals zoals jij. En hij wordt verzorgd door trainers die zelf ervaring hebben opgedaan als technische ICT’er. Hij gaat over de softskills die jij, als ICT’er, iedere dag nodig hebt.

Trainingsduur en Prijs

2 dagen

1250

Cursusdata

16 en 17 januari 2024
26 en 27 februari 2024
11 en 12 maart 2024
17 en 18 april 2024
28 en 29 mei 2024
17 en 18 juni 2024
22 en 23 juli 2024
6 en 7 augustus 2024
16 en 17 september 2024
21 en 22 oktober 2024
12 en 13 november 2024
9 en 10 december 2024

Locaties

  • Breda
  • Rotterdam
  • Utrecht
  • Eindhoven
  • Tilburg
  • Amsterdam
  • Antwerpen
  • Zwolle

Taal

  • Nederlands