TechText: Krachtig en Kristalhelder Communiceren
Wil je inzicht in wat helder en duidelijk schrijven is? Wil je een tool, hoe je snel een goed verhaal…
Als ICT-professional moet je tegenwoordig nogal wat kennen en kunnen. Je technische kennis is natuurlijk je basis. Maar dat is allang niet meer voldoende.
Klantgerichtheid is nu bijna net zo vanzelfsprekend als technische kennis. Dat wil zeggen dat je goed contact kunt maken met collega’s en klanten. En dat je complexe techniek in klare taal kunt uitleggen aan mensen die minder technische kennis hebben dan jij. Er wordt van je verwacht dat je kunt luisteren, adviseren en presenteren.
Dat soort vaardigheden krijg je niet vanzelf. Daarom bieden we deze training klantgerichtheid voor ICT’ers aan. We hebben hem speciaal ontwikkeld voor ICT-professionals zoals jij. En hij wordt verzorgd door trainers die zelf ervaring hebben opgedaan als technische ICT’er. Hij gaat over de softskills die jij, als ICT’er, iedere dag nodig hebt.
Deze training is bedoeld voor ICT’ers die meer uit hun communicatievevaardigheden willen halen.
€
Wil je inzicht in wat helder en duidelijk schrijven is? Wil je een tool, hoe je snel een goed verhaal…
Gedurende deze training neem je de methoden en praktijken voor het implementeren en beheren van enterprise-schaal data analytics oplossingen, met…
Werving en selectie van een medewerker is kostbaar. Niet alleen zorgen voor een juiste match dus, maar ook zorgen dat…
Werving en selectie van een medewerker is kostbaar. Door de inzet van een talenten- en motivatie analyse kun je de…
Die ene collega die nooit doet wat je vraagt. Of juist wel zegt dat ie het doet maar dan totaal…
Die ene collega die nooit doet wat je vraagt. Of juist wel zegt dat ie het doet maar dan totaal…
Vergaderen: iedereen kan het- en toch hebben we teveel nutteloze langdradige meetings. Hoe maak je een meeting nou wél effectief?
Deze training is voor jou als je al regelmatig trainingen geeft en je wilt je verdiepen en verbeteren. In deze…
Train je weleens gebruikers in een nieuwe applicatie of module of in een andere manier van werken? Zeker als je…
Strategisch Human Resource-beleid dient tegenwoordig ‘fact based’ zijn: je dient HR-doelstellingen en HR-resultaten te kunnen onderbouwen met harde cijfers. Om…
Gedurende deze casus leer je het toepassen van variabelen, operators, methoden, casting, logica, lambda, expressies, (functionele) interfaces, generics, arrays, collections,…
Het doel van deze casus is dat je programmeerervaring met Java opdoet. Je oefent de onderdelen die gedurende de Java…