Klantgerichtheid – begeleide e-learning

Hoe gaat u beter en effectief om met een klant. Op basis van nieuwe commerciële en communicatieve vaardigheden leert u emotionele verbinding te maken met uw klant met als resultaat het WOW-effect. (Wij Overtreffen Wensen.)
Iedereen weet wel hoe belangrijk het is om goed in te spelen op de wensen van de klant. Er is immers veel concurrentie: veel bedrijven bieden min of meer hetzelfde aan en op internet kan de klant simpel en snel vergelijken. Klantgericht handelen onderscheidt u van uw concurrent. Echter, hoe doet u dat? Hoe kunt u uw klant centraal stellen en tegelijkertijd uw eigen doel niet uit het oog verliezen?
De training Klantgericht Handelen leert u beter en effectief om te gaan met uw klant. Op basis van nieuwe commerciële en communicatieve vaardigheden leert u emotionele verbinding te maken met uw klant met als resultaat het WOW-effect (Wij Overtreffen Wensen). U bent in staat om ook in lastige situaties klant en oplossingsgericht te handelen.

Trainingsduur en Prijs

Privé-/maatwerk: 1 uur online klassikaal en 30 dagen begeleide e-learning. Groepstraining: 3 uur online klassikaal en 30 begeleide dagen e-learning. 1 jaar toegang tot de e-learning omgeving.

395

Cursusdata

Data op aanvraag

Locaties

  • Online

Taal

  • Nederlands