ITIL4© Foundation (ITIL4F)

Logo TailorIT RGB

ITIL4© Foundation (ITIL4F)

 1.095,00

ITIL4© Foundation (ITIL4F)

Het doel van deze training is dat je kennis met het Service Value System (SVS), de practices en processen van ITIL4© maakt.

Doel

Het doel van deze training is dat je kennis met het Service Value System (SVS), de practices en processen van ITIL4© maakt.

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor medewerkers op het gebied van beheer van de IT dienstverlening en infrastructuur die geacht worden te kunnen werken binnen de processen die zijn ingericht aan de hand van ITIL©.

Voorkennis

Om deel te nemen aan deze training dien je goede basiskennis van algemente IT-principes en Beheer-processen te hebben.

Vorm

Klassikaal en Maatwerk

Inhoud
  • Inleiding, achtergrond en kenmerken van ITIL4
  • Service relationship management
  • Het Service Value System (SVS)
  • De vier dimensies van Service Management
  • Dimensie 1: Organisaties en mensen
  • Dimensie 2: Informatie & technologie
  • Dimensie 3: Partners & leveranciers
  • Dimensie 4: Value streams (waardestromen) en processen
  • SVS Guiding principles
  • SVS Governance
  • SVS Continual improvement
  • De Service Value Chain
  • De zes hoofdactiviteiten van de Service Value Chain
  • De ITIL© 4 Practices
  • Algemene management practices
  • Service management practices
  • Technische management practices
  • Voorbereiding op het examen
  • Vervolgopleidingen

    Bijzonderheden

    2 dagen

    € 1.095

    Cursusdata

    9 en 10 september 2019

    14 en 15 oktober 2019

    Andere data?

    Locaties

    Breda, Tilburg, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven, Antwerpen, Zwolle

    Andere locatie?

    Meer weten over een training of advies? Bel met onze opleidingsadviseurs 085 02 01 070 of gebruik het contactformulier.