€ 1.495,00
De activiteiten uit de Service Operation-processen Event Management, Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management en Access Management uitvoeren en aansturen.
Deze training is bedoeld voor professionals die een rol als Service Manager, Procesmanager, IT Professional, IT Manager of Service Coordinator uitoefenen of ambieeren.
De deelnemers aan deze training dienen in het bezit te zijn van het ITIL V3 Foundation certificaat of het ITIL V3 Foundation Bridge certificaat.
Klassikaal en Maatwerk
Het Service Management concept.
Het doel en de principes van Service Operation.
Service Operation-processen.
Service Operation-activiteiten.
De rollen, taken en bevoegdheden binnen Service Operation.
De KPI's van de Service Operation-processen.
Uitdagingen, kritieke succesfactoren en risico’s van Service Operation.
De volgende processen uit de Service Operation fase komen aan bod:.
– Event Management.
– Incident Management.
– Request Fulfilment.
– Problem Management.
– Access Management
De prijs is inclusief 1 keer examen doen en lesmateriaal en lunch. All our ITIL© and PRINCE2© courses are conducted by our partner CVA Informatica Opleidingen.
3 dagen
5, 12 en 19 mei 2021
7, 14 en 21 juli 2021
1, 8 en 15 september 2021
3, 10 en 17 november 2021