ITIL V3 Intermediate Service Operation

Logo TailorIT RGB

ITIL V3 Intermediate Service Operation

 1.495,00

ITIL V3 Intermediate Service Operation

Deze training is bedoeld voor professionals die een rol als Service Manager, Procesmanager, IT Professional, IT Manager of Service Coordinator uitoefenen of ambieeren.

Doel

De activiteiten uit de Service Operation-processen Event Management, Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management en Access Management uitvoeren en aansturen.

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor professionals die een rol als Service Manager, Procesmanager, IT Professional, IT Manager of Service Coordinator uitoefenen of ambieeren.

Voorkennis

De deelnemers aan deze training dienen in het bezit te zijn van het ITIL V3 Foundation certificaat of het ITIL V3 Foundation Bridge certificaat.

Vorm

Klassikaal en Maatwerk

Inhoud

Het Service Management concept.
Het doel en de principes van Service Operation.
Service Operation-processen.
Service Operation-activiteiten.
De rollen, taken en bevoegdheden binnen Service Operation.
De KPI's van de Service Operation-processen.
Uitdagingen, kritieke succesfactoren en risico’s van Service Operation.

De volgende processen uit de Service Operation fase komen aan bod:.
– Event Management.
– Incident Management.
– Request Fulfilment.
– Problem Management.
– Access Management

Vervolgopleidingen

Bijzonderheden

De lesdagen zijn verdeeld over 3 weken en steeds op woensdag.
Indien deze cursusdag op een feestdag valt, wordt deze een week verplaatst.
De prijs is inclusief 1 keer examen doen, lesmateriaal en lunch.
De examendatum bepaalt u

3 dagen, verdeeld over 3 weken

€ 1.495

Cursusdata

Data op aanvraag

Andere data?

Locaties

Breda, Tilburg, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven, Antwerpen, Zwolle

Andere locatie?

Meer weten over een training of advies? Bel met onze opleidingsadviseurs 085 02 01 070 of gebruik het contactformulier.