€ 1.495,00
De activiteiten uit de Service Design-processen Design Coordination, Service Catalogue Management, Service Level Management, Availibility -, Capacity -, IT Service Continuity -, Information Security – en Supplier Management uitvoeren en aansturen.
Deze training is bedoeld voor professionals die een rol als Service Manager, Procesmanager, IT Professional, IT Manager of Service Coördinator uitoefenen of ambiëren.
De deelnemers aan deze cursus dienen in het bezit te zijn van het ITIL V3 Foundation certificaat of het ITIL V3 Foundation Bridge certificaat.
Klassikaal en Maatwerk
Het Service Management concept
Het doel en de principes van Service Design
Service Design-processen
Service Design-activiteiten
De rollen, taken en bevoegdheden binnen Service design
De KPI's van de Service Design-processen
Uitdagingen, kritieke succesfactoren en risico’s van Service Design
De volgende processen uit de Service Design fase komen aan bod:
– Design Coordination. – Service Level Management. – Availibility Management. – Capacity Management
– IT Service Continuity Management
– Information Security Management
– Supplier Management
De prijs is inclusief eenmaal examen doen en lesmateriaal. All our ITIL© and PRINCE2© courses are conducted by our partner CVA Informatica Opleidingen.
3 dagen
5, 12 en 19 mei 2021
7, 14 en 21 juli 2021
1, 8 en 15 september 2021
3, 10 en 17 november 2021