ITIL© Intermediate RCV (ITV3RCV)

Logo TailorIT RGB

ITIL© Intermediate RCV (ITV3RCV)

 1.495,00

ITIL© Intermediate RCV (ITV3RCV)

Gedurende deze training leer je hoe je de activiteiten uit de Service Operation-processen Event Management, Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management en Access Management dient uit te voeren en aan te sturen.

Doel

Gedurende deze training leer je hoe je de activiteiten uit de Service Operation-processen Event Management, Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management en Access Management dient uit te voeren en aan te sturen.

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor professionals die een rol als Service Manager, Procesmanager, IT Professional, IT Manager of Service Coordinator uitoefenen of ambiëren.

Voorkennis

Om deel te nemen aan deze training dien je in het bezit van het ITIL© Foundation certificaat of het ITIL© Foundation Bridge certificaat te zijn.

Vorm

Klassikaal en Maatwerk

Inhoud
  • Het Service Management concept
  • Het doel en de principes van Service Operation
  • Service Operation-processen
  • Service Operation-activiteiten
  • De rollen, taken en bevoegdheden binnen Service Operation
  • De KPI's van de Service Operation-processen
  • Uitdagingen, kritieke succesfactoren en risico's van Service Operation
  • De volgende processen uit de Service Operation fase komen aan bod: Event Management, Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management en Access Management
  • Vervolgopleidingen

    Bijzonderheden

    3 dagen

    € 1.495

    Cursusdata

    3, 4 en 5 juli 2019

    4, 5 en 6 september 2019

    6, 7 en 8 november 2019

    Andere data?

    Locaties

    Breda, Tilburg, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven, Antwerpen, Zwolle

    Andere locatie?

    Meer weten over een training of advies? Bel met onze opleidingsadviseurs 085 02 01 070 of gebruik het contactformulier.