€ 1.295,00
De training ISO/IEC 20000 Foundation (IS20F) geeft u inzicht in de basis van Service Quality Management volgens ISOIEC 20000. Tevens geeft deze training een prima voorbereiding op het verkrijgen van het EXIN certificaat ISO 20000 Foundation.
Medewerkers, betrokken bij de kwaliteitsbewaking van het IT servicemanagementproces op een of meerdere gebieden, procesmanagers, consultants, managers, auditors.
Voor deze training is geen specifieke voorkennis vereist.
Klassikaal en Maatwerk
De Foundation training in IT servicemanagent conform ISO/IEC 20000 voorziet professionals in IT servicemanagement van basiskennis en inzicht in zowel IT servicemanagement als Service Quality Management. De training bestaat uit een introductie in en een overzicht van de belangrijkste principes, concepten en relaties binnen het veld. Daarnaast omvat het basiskennis van de ISO/IEC 20000-norm en de terminologie binnen IT-servicemanagement.
De prijs is inclusief eenmaal examen doen, lesmateriaal en lunch.
2 dagen
De prijs is inclusief examen.