€ 2.190,00
Deelnemers die betrokken zijn bij de implementatie, verbetering en kwaliteit van IT Servicemanagement, de werkterreinen coordineren of rapporteren over de prestaties en effectiviteit van IT Service Management
Elementaire kennis van hard -en software en ervaring met plannen ontwerpen etc. van kwaliteit binnen een organisatie.
Klassikaal en Maatwerk
“
Plannen van de dienstverlening
Plannen van het service managementsysteem (SMS)
Plannen van ontwerp en transitie van nieuwe of gewijzigde diensten
Definieren en implementeren van beleid en doelstellingen
Beheren van service managementprocessen
Meten, monitoren en rapporteren over serviceprestaties
Meten, monitoren en rapporteren over service managementprocessen.
Meten, monitoren en rapporteren over het SMS
“
De prijs is inclusief eenmaal examen doen en lesmateriaal.
5 dagen
De prijs is inclusief examen. Data voor een STAP training worden in overleg met de cursist ingepland.
19, 20, 21, 22 en 23 juni 2023
10, 11, 12, 13 en 14 juli 2023
21, 22, 23, 24 en 25 augustus 2023
4, 5, 6, 7 en 8 september 2023
23, 24, 25, 26 en 27 oktober 2023
20, 21, 22, 23 en 24 november 2023
18, 19, 20, 21 en 22 december 2023