€ 1.875,00
Aan bod komen in elk geval: goed luisteren, (door)vraagtechnieken en presentatietechnieken.”
Technische kennis en ervaring is nier meer voldoende om een klant goed van dienst te kunnen zijn. Een klant wil graag dat een technische consultant of -engineer met hem meedenkt en goed kan luisteren. Voor ICT-dienstverleners zijn de technische consultants en -engineers de 'ogen en oren'. Zij hebben het meest contact met de klanten en horen en zien ontwikkelingen in een bedrijf of instelling die kansen bieden. Goede communicatieve vaardigheden zijn daarom, naast technische kennis, onontbeerlijk. De training “Communicatie voor technische consultants en -engineers” behandelt de communicatieve vaardigheden die specifiek van belang zijn.
Deze training is bedoeld voor technische consultants en -engineers.
Klassikaal en Maatwerk
De volgende onderwerpen zullen gedurende de training aan bod komen:
De training geeft inhoudelijke (klassikale) informatie en biedt daarnaast veel mogelijkheden om het geleerde te oefenen. Dat zorgt voor integratie van de stof zodat de deelnemers de aangereike kennis direct in de praktijk kunnen inzetten.
3 dagen