ICT Communicatietraining voor Helpdesk-, Servicedesk- en Servicecentermedewerkers

Deze training richt zich op de communicatievevaardigheden van medewerkers van een ICT Servicedesk, Helpdesk of Servicecenter. Zij zijn het visitekaartje van de ICT-organisatie. Ze zijn immers de mensen waarmee klanten het eerst te maken krijgen als er vragen of problemen zijn. De manier waarop de servicemedewerkers klanten te woord staan, bepaalt in belangrijke mate hoe klanten de dienstverlening van uw organisatie ervaren. Goede communicatievaardigheden zijn daarbij cruciaal!

Tijdens de training komen in elk geval aan bod: (non) verbale communicatie in een telefoongesprek, problemen snel en specifiek achterhalen, omgaan met geïrriteerde klanten en het belang van goede terugkoppeling (de perceptie van de klant).

Trainingsduur en Prijs

2 dagen

1250

Cursusdata

8 en 9 november 2023
20 en 21 december 2023
16 en 17 januari 2024
26 en 27 februari 2024
11 en 12 maart 2024
17 en 18 april 2024
28 en 29 mei 2024
17 en 18 juni 2024
22 en 23 juli 2024
6 en 7 augustus 2024
16 en 17 september 2024
21 en 22 oktober 2024
12 en 13 november 2024
9 en 10 december 2024

Locaties

  • Breda
  • Rotterdam
  • Utrecht
  • Eindhoven
  • Tilburg
  • Amsterdam
  • Antwerpen
  • Zwolle

Taal

  • Nederlands