TechText: Krachtig en Kristalhelder Communiceren
Wil je inzicht in wat helder en duidelijk schrijven is? Wil je een tool, hoe je snel een goed verhaal…
Deze training richt zich op de communicatievevaardigheden van medewerkers van een ICT Servicedesk, Helpdesk of Servicecenter. Zij zijn het visitekaartje van de ICT-organisatie. Ze zijn immers de mensen waarmee klanten het eerst te maken krijgen als er vragen of problemen zijn. De manier waarop de servicemedewerkers klanten te woord staan, bepaalt in belangrijke mate hoe klanten de dienstverlening van uw organisatie ervaren. Goede communicatievaardigheden zijn daarbij cruciaal!
Tijdens de training komen in elk geval aan bod: (non) verbale communicatie in een telefoongesprek, problemen snel en specifiek achterhalen, omgaan met geïrriteerde klanten en het belang van goede terugkoppeling (de perceptie van de klant).
Medewerkers van een Servicedesk, Helpdesk of Servicecenter zijn het visitekaartje van de ICT-organisatie en bepalen in belangrijke mate hoe men de dienstverlening van de ICT-organisatie ervaart. Goede communicatieve vaardigheden zijn daarom cruciaal! Deze training behandelt communicatieve vaardigheden die belangrijk zijn voor specifiek deze functies.
Medewerkers van Servicedesk, Helpdesk of Servicecenter
De volgende onderwerpen zullen gedurende de training aan bod komen:
De training geeft inhoudelijke (klassikale) informatie en biedt daarnaast veel mogelijkheden om met het geleerde te oefenen. Dat zorgt voor integratie van de stof zodat de deelnemers de aangereikte kennis direct in de praktijk kunnen inzetten.
€
Wil je inzicht in wat helder en duidelijk schrijven is? Wil je een tool, hoe je snel een goed verhaal…
Gedurende deze training neem je de methoden en praktijken voor het implementeren en beheren van enterprise-schaal data analytics oplossingen, met…
Werving en selectie van een medewerker is kostbaar. Niet alleen zorgen voor een juiste match dus, maar ook zorgen dat…
Werving en selectie van een medewerker is kostbaar. Door de inzet van een talenten- en motivatie analyse kun je de…
Die ene collega die nooit doet wat je vraagt. Of juist wel zegt dat ie het doet maar dan totaal…
Die ene collega die nooit doet wat je vraagt. Of juist wel zegt dat ie het doet maar dan totaal…
Vergaderen: iedereen kan het- en toch hebben we teveel nutteloze langdradige meetings. Hoe maak je een meeting nou wél effectief?
Deze training is voor jou als je al regelmatig trainingen geeft en je wilt je verdiepen en verbeteren. In deze…
Train je weleens gebruikers in een nieuwe applicatie of module of in een andere manier van werken? Zeker als je…
Strategisch Human Resource-beleid dient tegenwoordig ‘fact based’ zijn: je dient HR-doelstellingen en HR-resultaten te kunnen onderbouwen met harde cijfers. Om…
Gedurende deze training leer je alles over Java streams, generics en collections, error handling en automatic resource management. Je gaat…
Het doel van deze casus is dat je programmeerervaring met Java opdoet. Je oefent de onderdelen die gedurende de Java…