€ 1.647,00
In deze training leert u de Model driven Apps aan te passen zodat het voldoet aan de specifieke wensen en eisen van de klant of de eigen organisatie. Focus is op de aanpassing van de Model driven Sale APP en Customer Service APP. Naast het aanpassen van de Model driven Sales APP wordt ook een volledig nieuwe APP gebouwd die gebaseerd is op de Model Driven Sales APP. Samenhangend doel is om u voor te bereiden op het behalen van het Microsoft Dynamics365 Customer Engagement Core examen. Tijdens de training doorloopt u onder begeleiding van de docent onderwerpen vanuit het Microsoft Learning materiaal. Uniek aan deze training is dat u gedurende de 3 dagen training een klanten case krijgt om uit te werken en om een eigen APP te bouwen.
Deze training is voor Dynamics 365 CE Beheerder, Functioneel Consultants en ontwikkelaars.
Om deel te nemen aan deze training dien je kennis op het gebied van Introduction to Customer Engagement in Dynamics365, Sales Management in Dynamics365 óf Customer Service in Dynamics365 te hebben. Ook is het aan te bevelen dat u ervaring met Windows Beheer heeft en werkt met Relationeel Datamodellen.
Klassikaal
De volgende onderwerpen zullen gedurende de training aan bod komen: