Customer Service in Dynamics365

Logo TailorIT RGB

Customer Service in Dynamics365

 550,00

Customer Service in Dynamics365

U leert in deze training hoe de Service module binnen Dynamics365 is ingericht en hoe u deze module kunt inzetten voor uw organisatie.

Doel

U leert in deze training hoe de Service module binnen Dynamics365 is ingericht en hoe u deze module kunt inzetten voor uw organisatie. Aan de hand van een praktische uitleg en het oefenen op basis van cases, kunt u na afloop van de training zelfstandig met Customer Services aan de slag.

Doelgroep

Deze training is voor kerngebruikers van Dynamics365, functioneel beheerders, consultants en ontwikkelaars.

Voorkennis

Om deel te nemen aan deze training dien je kennis te hebben op het gebied van Introduction to Dynamics365 Sales and Customer Services. Ervaring van de processen binnen een servi

Vorm

Klassikaal

Inhoud

De volgende onderwerpen zullen gedurende de training aan bod komen:

  • Service management: een introductie
  • Service aanvragen (Service Cases)
  • Gebruik van de Knowledge Base
  • Que Management
  • SLA's
  • Tegoeden (Entitlements)
  • Rapporten, analyses, doelstellingen
  • Service Scheduling
  • Vervolgopleidingen

    Bijzonderheden

    1 dag

    € 550

    Cursusdata

    Data op aanvraag

    Andere data?

    Locaties

    Veenendaal

    Andere locatie?

    Meer weten over een training of advies? Bel met onze opleidingsadviseurs 085 02 01 070 of gebruik het contactformulier.