Customer Service in Dynamics CRM2016 (C16-CS)

Placeholder

Customer Service in Dynamics CRM2016 (C16-CS)

 595,00

Customer Service in Dynamics CRM2016 (C16-CS)

Tijdens deze training leer je hoe je de Service module binnen Dynamics CRM kunt inrichten en inzetten voor jouw organisatie.

Doel

Het doel van deze training is dat je aan de hand van een praktische uitleg en het oefenen op basis van cases zelfstandig met Customer Services aan de slag kunt.

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor kerngebruikers van Dynamics CRM, Functioneel Beheerders, Consultants en Ontwikkelaars.

Voorkennis

Om deel te nemen aan deze training dien je kennis te hebben op het gebied vanIntroduction to Microsoft Dynamics CRM2016 (C16-INT)

Vorm

Klassikaal

Inhoud

Tijdens deze training zullen de volgende onderwerpen aan bod komen

  • Service Management: een introductie
  • Service aanvragen (Service cases)
  • Gebruik van de Knowledge Base
  • Queue Management
  • SLA's
  • Tegoeden (Entitlements)
  • Rapporten, Analyses en Doelstellingen
  • Service Scheduling

 

Vervolgopleidingen
Bijzonderheden

1 dag

€ 595

Cursusdata

di 24 okt 2017

di 19 dec 2017

Andere data?

Locaties

Veenendaal

Andere locatie?

Meer weten over een training of advies? Bel met onze opleidingsadviseurs 085 02 01 070 of gebruik het contactformulier.