Business Development & Innovatie

We leven in een vluchtige samenleving waarbij aandacht krijgen een uitdaging is, maar de aandacht behouden een nog grotere uitdaging is.
Om de consument van uw product of dienst te overtuigen, is toegevoegde waarde en onderscheidend vermogen van groot belang.
Om producten, die dit in zich dragen, te kunnen produceren is creativiteit, innovatiekracht en time-to-market nodig. Met behulp van nieuwe kennis en inzichten, welke u in deze training opdoet, kunt u de vernieuwingsstrijd aan om uiteindelijk de consument voor u te winnen.

Trainingsduur en Prijs

3 dagen

1840

Cursusdata

18 januari & 1 en 15 februari 2024
21 maart & 4 en 18 april 2024
23 mei & 6 en 20 juni 2024
10 en 24 oktober & 7 november 2024

Locaties

  • Breda
  • Rotterdam
  • Utrecht
  • Eindhoven
  • Tilburg
  • Amsterdam
  • Antwerpen
  • Zwolle

Taal

  • Nederlands