Tailor iT Training / Tailor You is de Nederlandse trainingspartner van Institute of MicroTraining en MicroTraining2Go
IOM is een internationale organisatie met een persoonlijke visie op training en de wijze waarop een training moet worden uitgevoerd. De wereld van het maken, geven en ontvangen van trainingen is drastisch aan het veranderen. De behoefte aan online mogelijkheden om trainingen te geven wordt voor veel organisaties een vereiste. Dankzij IOM beschikken wij over een compleet aanbod van trainingen en trainers om jou op dit gebied online te ondersteunen. Dit wordt onder de naam MicroTraining2Go aangeboden. Deze zijn onder te verdelen in de volgende categorieën:
De M2GO app werkt met innovatieve leersoftware en maakt gebruik van een revolutionaire didactische methodiek gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek. Het bespaart jou leertijd en helpt je om de nieuwe kennis te borgen. Deze methodiek noemen we Micro-Learning.
We starten met een online klassikaal gedeelte wat verzorgd wordt door een inhoudelijk bekwame trainer op dit gebied. In een sessie van ongeveer 5 kwartier behandelen we de lesstof. We doen dit in de vorm van een mini ‘masterclass’.
Vervolgens krijg je toegang tot jouw lesmateriaal via de M2GO leer App. Je krijgt het lesmateriaal online aangeboden in de app op jouw eigen smartphone of tablet (laptop of desktop kan natuurlijk ook). Vervolgens ga jij de lesstof eigen maken én verankeren/borgen door middel van het beantwoorden van vragen, die je automatisch worden aangereikt in de app op jouw smartphone of ander gekozen device.
We sluiten de training af met wederom een online sessie met jouw trainer. Hij gaat je vragen beantwoorden en jullie nemen nog eens dunnetjes de belangrijkste zaken door.
Oh ja, de trainer is gedurende de 30 dagen waarin jezelf aan het leren bent beschikbaar voor het beantwoorden van vragen via de Chat in de M2GO App.
Leren met behulp van de unieke leerkaarten didactiek van M2GO via jouw smartphone of tablet
Het binden en boeien van personeel is momenteel belangrijker dan ooit. Verplicht thuiswerken, geen collega’s spreken, geen koffiemomentjes, etc. dragen niet bij aan een goede binding met de werkgever. Het wordt daarom des te belangrijker dat je als organisatie ervoor zorgt dat je (op een andere wijze) toch aantrekkelijk blijft. Zie je deze tijden als een kans om het opleidingsbudget te ‘drukken’ of wil je juist nu meer aanbieden richting de medewerkers.
Uit diverse onderzoeken blijkt dat medewerkers zich graag willen blijven ontwikkelen. Dat geldt voor iedereen maar zeker voor jongere werknemers die nog aan het begin van hun carrière staan. Wil je vooral dit jonge talent binden, zorg dan dat er voldoende ontwikkelingsmogelijkheden zijn.
“ De Learning & Development Monitor 2021 vroeg bij meer dan 1.000 professionals naar de leer- en ontwikkelcultuur van hun werkgever. Maar liefst 30% van de betrokken HR-verantwoordelijken gaf daarbij aan dat een concrete leerstrategie ontbreekt, terwijl vrijwel alle HR-pro’s die dit aangeven zo’n ontwikkelplan écht noodzakelijk achten.”
Ontwikkelen betekent niet alleen dat medewerkers bijscholen en daardoor stapjes hogerop kunnen zetten, het kan ook om persoonlijke ontwikkeling gaan of gewoon beter worden in het eigen vakgebied. Niet alle bedrijven zijn immers groot genoeg voor het bieden van een heel loopbaantraject. Maar zelfs dan kun je door het beschikbaar stellen van cursussen medewerkers zichzelf laten ontwikkelen. Uiteindelijk levert dat niet alleen meer tevreden werknemers, maar ook betere, op. Je profiteert er als organisatie dus dubbel van.
Geheel zelfstandig online m.b.v. de M2GO leerApp. Inclusief leervoortgangrapportage. Tarief per training is inclusief 1 uur individueel online les / consultancy door de betreffende trainer.
Online virtuele mini masterclass (max 1,5 uur) met een trainer en daarna individueel online verder met mogelijkheid tot beantwoording vragen en voortgangsbewaking door trainer gedurende 30 dagen voor maximaal 50 cursisten. Inclusief leervoortgangrapportage. De training wordt weer beëindigd met een online sessie met de trainer voor de cursisten.
Onderstaand de staffel met prijzen op jaarbasis voor het gebruik van deze online trainingen. Je koopt het gebruiksrecht van deze trainingen voor een periode van 1 jaar. Op verzoek kunnen we afstemmen of wij een specifieke training voor jouw organisatie kunnen aanpassen en of ontwikkelen en toevoegen aan het portfolio.
Aantal cursisten op jaarbasis | # 5 trainingen* | # 10 trainingen* | Trainerkosten |
---|---|---|---|
0-50 | € 5.500,00 | € 7.500,00 | ** zie uitleg |
51-100 | € 6.500,00 | € 8.500,00 | |
101-500 | € 7.500,00 | € 9.500,00 | |
501-1000 | € 8.500,00 | € 10.500,00 | |
1001-2500 | € 9.500,00 | € 11.500,00 | |
2501> | € t.b.d. | € t.b.d. | |
Tarief individueel | 1 training | ||
1 | € 395,00 | Inclusief |
* Grootte groep per keer i.v.m. online lesgeven 50 deelnemers
** Iedere training wordt 1 keer inclusief kosten trainer gegeven (max. 50 deelnemers)
Per extra groep tot 50 deelnemers wordt € 750,00 docentkosten in rekening gebracht.
Er wordt veel aandacht geschonken aan het didactische element met als gevolg dat de training (bewijsbaar) effectiever en efficiënter is en de kennis ook op lange termijn blijft hangen;
De Autoriteit Persoonsgegevens in Nederland gaat de naleving van deze verordening ook echt handhaven. Deze online training biedt u degelijke basiskennis van de AVG zodat u deze direct in de praktijk kunt toepassen. Persoonsgegevens verdienen…
Komt u ze ook in uw organisatie tegen? Vraagstukken waarvan u dacht dat die al waren opgelost en/of niet het beoogde effect sorteerden. Of nog erger? Vraagstukken die u niet aan durft te pakken omdat…
Deze training gaat ook over persoonlijke ontwikkeling en effectiviteit in relatie tot de directe omgeving en is daarmee breed toepasbaar. Een ontdekkingstocht door uw persoonlijke gewoonten en de gevolgen hiervan op zowel uzelf als anderen.…
Communiceren met mensen met een andere culturele achtergrond is voor veel mensen lastig. Want hoe zorgt u er nu voor dat uw boodschap goed overkomt? Dat de ander begrijpt wat u precies bedoelt? De basis…
Als u stappen kunt ondernemen om uw energie te verhogen, concentratie en geheugen te verbeteren zou u dat doen? Wij willen allemaal vitaal zijn, genoeg energie hebben, mentaal helderheid ervaren, op je ideale gewicht zijn,…
De informatie die wij in één dag moeten verwerken is groter dan die onze voorouders in hun hele leven te verwerken kregen. Gelukkig kunnen onze hersenen veel informatie opslaan. Maar?. Hoe zorgen wij ervoor dat…
Hoe het DISC-model u inzicht geeft in uw verkoopstijl en u in staat stelt om sneller in de behoeften van klanten te voorzien Hoe sneller en beter u de bekende ?klik’ met uw klant kunt…
Hoe brengt u duidelijk een boodschap over. Wanneer zet u welke communicatiestijl in. Welke reactie kunt u wanneer verwachten. Hoe geeft u feed back. Alle facetten beheersen om communicatie het meest effectief te laten verlopen.…
Hoe het DISC-model u inzicht geeft in uw leiderschapsstijl en u in staat stelt om medewerkers gemakkelijker aan te sturen Als u mensen leidt moet u ze beïnvloeden. De simpelste manier is ze te vertellen…
Lean is een managementfilosofie die erop gericht is om de organisatie en processen zodanig in te richten dat er optimale waarde gecreëerd wordt voor de klant. Lean Management is gebaseerd op 5 belangrijke principes. Deze…
Na het grote succes van het boek is hier dan nu de ?’Maak je comeback training’’. Deze training geeft u alle tools om tegenslag om te zetten in nieuwe kansen. Tijdens deze inspiratietraining ontdekt u…
Als u ervoor wilt zorgen dat u zo productief mogelijk bent, is het essentieel dat u goed met uw tijd omgaat. Leer hoe u productiever kunt zijn met samenwerkingstools in de Cloud en hoe u…
Hoe zorgen wij ervoor dat die enorme hoeveelheden informatie op de juiste manier verwerkt wordt? Hoe vinden we die informatie snel terug? Hoe zet ik mindmappen in om de informatiestroom in goede banen te leiden.…
Een overtuigend advies, stevig onderbouwd vanuit de beleving van uw doelgroep, wie wil dat niet kunnen schrijven? U hanteert een efficiënte schrijfaanpak waarbij u hoofd- en bijzaken eenvoudig scheidt. Een overtuigend advies, stevig onderbouwd vanuit…
Topsporters gebruiken verschillende strategieën om succesvol in hun sport te zijn. We kunnen ook veel van deze technieken gebruiken om elke dag een beetje meer succesvoller te worden. Succesvolle mensen realiseren zich dat het altijd…
Heeft u weinig energie? Voelt u zich futloos? Heeft u regelmatig last van faalangst? Heeft u nergens zin in? In een stress en burn-out situatie wilt u weer terug keren naar een situatie waar u…
Opdrachten verwerven begint met duidelijk maken aan uw opdrachtgever wat de toegevoegde waarde van uw product of dienst is. Daarnaast is vertrouwen in u als persoon een vereiste. Daarom zijn persoonlijke, zakelijke presentaties noodzakelijk in…
Uw bedrijf groeit. Op uw pad naar internationale groei kiest u voor andere landen. U spreekt goed Engels, dus dat zal het probleem niet zijn. Maar de communicatie met andere doelgroepen en culturen verloopt stroef.…
Veel mensen vinden het moeilijk om effectief te werken. Want hoe bepaalt u nu eigenlijk uw prioriteiten en welke manieren zijn er om prioriteiten te stellen? En hoe zorgt u ervoor dat u gefocust werkt…
Professioneel en goed communiceren is een vaardigheid die in vrijwel elke bedrijfstak als functie-eis wordt gesteld. Helder kunnen verwoorden wat u bedoelt waarbij u ook oog hebt voor de ander, gaat verder dan gewoon communiceren.…
Meer evenwicht tussen werk en privé, een succesvolle carrière opbouwen, Lukt u het ook om dit alles mooi in balans te houden? Wanneer u naar uw werk toe gaat is het misschien makkelijker om uw…
Hoe herkent u een conflict, wat zijn de gevolgen, welke soort conflicten zijn er en hoe reageren wij hierop? Waarom escaleren conflicten? Hoe herkent u conflicten vroegtijdig, de-escaleer- en lost u ze op. Wat en…
Als manager ben je veel meer dan iemand die zorgt dat het werk kan worden uitgevoerd. Je houdt niet alleen honderd bordjes in de lucht, je beheert de processen, bent een klankbord voor directie, aandeelhouders,…
Mensen maken organisaties en bedrijven succesvol en: Leiderschap is de belangrijkste factor voor dit succes! Als beginnend leidinggevende komt er veel op u af. U moet leren omgaan met verschillende soorten mensen in verschillende situaties.…
Uw succes van morgen ligt in de basis van vandaag. Is verkopen moeilijk? Ja, zijn we geneigd te denken. Echter, in feite kan verkopen erg eenvoudig zijn. Als u de juiste toon en argumenten maar…
Hoe gaat u beter en effectief om met een klant. Op basis van nieuwe commerciële en communicatieve vaardigheden leert u emotionele verbinding te maken met uw klant met als resultaat het WOW-effect. (Wij Overtreffen Wensen.)…
Deze training is ontwikkeld voor personen die op strategisch/tactisch niveau werkzaam zijn en vaak ?ingewikkelde dossier? tot een goed einde moeten brengen. De theorie is gebaseerd op Solution Focused Consulting. De essentie van deze methodiek…
Ze praten veel, luisteren slecht naar anderen en hebben vaak een grote mate van overdrijving in hun terminologie. Zo moet het niet, hoe dan wel? Dit is een uitgebreide training voor iedereen die commercieel actief…
Op 1 lijn met de klant, dat wilt u toch ook? Altijd weer lastig, telefonische acquisitie! Of toch niet? Kan het ook leuk zijn? Ja dat kan! Nog steeds worden veel (zo niet de meeste)…
Hoe zorgt u ervoor dat technologie geen afleiding vormt, maar echt iets toevoegt aan uw leven? Technologie speelt tegenwoordig voor bijna iedereen een grote rol. In deze module leert u waarom het zo belangrijk is…
Wat kan LinkedIn betekenen voor u of uw business? Tegenwoordig draait het veel meer om netwerken en verbinden. Voor bedrijven werkt koud verkopen steeds minder goed en roept meer weerstand op. Ook de traditionele manier…
Persoonsgegevens verdienen goede bescherming. Daar zijn op Europees niveau al afspraken over, nu gaat de Autoriteit Persoonsgegevens in Nederland de naleving van deze verordening ook echt handhaven. Twee belangrijke redenen dus om u te verdiepen…
Als professional in de zorg, onderwijs of het sociale domein wordt u vaak geconfronteerd met probleemgedrag van cliënten. Het is soms moeilijk om daar een passend antwoord op te vinden. Vaak voelt u onmacht als…
Laat je kwaliteit zien! Onderscheid je op deze manier als ZZP’er. HKZ heeft in samenwerking met marktpartijen een persoonsgebonden en onafhankelijk keurmerk ontwikkeld voor alle zelfstandigen in de (langdurige) zorg. Als ZZP’ers kun je je…
Wat kun je doen als je kinderen opgroeien of als je kinderen begeleidt in een wereld die hen overweldigt? Hooggevoelige of Hoogsensitieve kinderen hebben moeite met het verwerken van prikkels. Kinderen die hooggevoelig zijn, hebben…
Wat kun je doen als je hooggevoeligheid een last wordt? Hooggevoelige of Hoogsensitieve mensen hebben moeite met het verwerken van prikkels. Mensen die hooggevoelig zijn, hebben meer tijd nodig om alles wat ze zien, horen…
Wat kun je doen om hooggevoeligheid in werk om te zetten naar indrukwekkende competenties? Onderzoeken naar hooggevoeligheid bewijzen dat deze mensen indrukwekkende competenties hebben. Toch hebben veel hooggevoelige medewerkers moeite om die kwaliteiten te leren…
Wat kun je doen als je kinderen begeleidt in een wereld die hen overweldigt? Hooggevoelige of Hoogsensitieve kinderen hebben moeite met het verwerken van prikkels. Kinderen die hooggevoelig zijn, hebben meer tijd nodig om alles…
Met kwaliteitsmanagement en -zorg kunt u de kwaliteit van uzelf als ZZP’er én Ondernemer qua organisatie en dienstverlening verbeteren. Dat is niet een eenmalig iets, maar dient structureel te gebeuren. Maar hoe doet u dat…
Uit onderzoek blijkt dat een groot percentage van de (vermoedelijke) slachtoffers mensenhandel een (vorm van een) licht verstandelijke beperking (LVB) heeft. Jongeren met een licht verstandelijke beperking (LVB) lopen een grote kans om slachtoffer te…
Cliëntveiligheid en de omgang met veiligheidsrisico’s in de zorgsector is de laatste jaren sterk in de belangstelling gekomen. Het creëren van een veilige omgeving, waarin cliënten optimaal verzorgd worden is belangrijk.
Zie de mens! Hoe geef jij menslievende zorg als professional? Ethiek is soms een moeilijk te duiden begrip en schrikt af. In deze training leer je juist hoe je jouw beeld van ?goede zorg? kunt…